BIZIT plus

WhatsApp poriče da platforma planira da uvede oglase

WhatsApp je demantovao izveštaj Financial Times prema kojem platforma ispituje uvođenje reklama kako bi povećala prihod.

PCPress.rs Image

Mnogi analitičari WhatsApp vide kao neiskorišćenu priliku za rast. Jedan od poslovnih predloga je uvođenje reklama. Prema izveštaju koji je objavio Financial Times navodno su timovi Mete razgovarali o ideji da prikažu oglase na listama razgovora u kontaktima na WhatsApp u odeljku za ćaskanje. Prema istom izveštaju razmatrala se ideja da se naplati pretplata za korišćenje aplikacije bez oglasa.

Šef WhatsAppa se oglasio nakon ove objave Financial Times sa saopštenjem da je reč o laži i da se WhatsApp ne bavi takvim temama. Analitičari ukazuju da najveći deo prihoda WhatsAppa dolazi od malih i srednjih preduzeća koja koriste ovu aplikaciju za svoje potrebe. Iako bi uvođenje reklama u značajnoj meri povećalo prihode, analitičari se slažu da bi takav potez u velikoj meri imao negativnog uticaja na korisnike. Brzina kojom se reagovalo na izveštaj Financial Times pokazuje da WhatsApp smatra da bi uvođenje reklama bilo veoma negativno po raspoloženje korisnika.

Pročitajte i:  Kako je WhatsApp postao svetska podrazumevana aplikacija za komunikaciju 

Izvor: arynews.tv

Facebook komentari: