BIZIT 2022

WhatsApp udvostručuje korisničku bazu u Indiji

WhatsApp je jedan od najvećih servisa za razmenu poruka u Indiji. Svakodnevno ga koriste milioni, ne samo za komunikaciju sa prijateljima i porodicom, već i za porudžbine u obližnjim prodavnicama, obavljanje poslova, grupne studije i još mnogo toga.

PCPress.rs Image

U pokušaju da uslugu unapredi za još veće mogućnosti a ne samo za razmenu poruka, WhatsApp je prošle godine uveo podršku za ravnopravna plaćanja u zemlji koristeći univerzalni interfejs za plaćanja (UPI).

Kompanija je to uspela da uradi nakon skoro dve godine opsežnih ispitivanja tokom kojih više puta nije uspela da dobije neophodno odobrenje od indijskih regulatornih organa. Uprkos tome što je dobila saglasnost krajem 2020. godine, Nacionalna korporacija za plaćanje Indije (NPCI) dozvolila je WhatsApp-u da uključi samo 20 miliona korisnika za svoju uslugu plaćanja.

Sada se ograničenje udvostručuje na 40 miliona

Prema izveštaju Reuters-a, WhatsApp je zatražio od NPCI da potpuno ukloni ograničenje. Međutim, regulatorni organ je navodno dozvolio kompaniji da umesto toga udvostruči svoju korisničku bazu na 40 miliona.

Pročitajte i:  Indija planira da natera Google i Facebook da plaćaju izdavačima vesti za korišćenje njihovog sadržaja

Zbog ograničenja, WhatsApp nije uveliko uveo ili promovisao svoju uslugu plaćanja. Odnosno, tek treba da dostigne početni limit od 20 miliona korisnika. Novo ograničenje od 40 miliona korisnika omogućiće platformi još veći prostor, ali to i dalje neće biti dovoljno jer usluga ima preko 500 miliona potencijalnih korisnika za WhatsApp Pay u Indiji.

Na osnovu UPI-ja, WhatsApp Pay izuzetno olakšava slanje ili primanje novca od druge osobe putem WhatsApp ćaskanja. WhatsApp Pay nastoji da iskoristi svoju popularnost i uhvati veliki deo indijskog kolača zasnovan na digitalnim transakcijama, koje brzo rastu od kraja 2016.godine.

Google Pay, Paytm i PhonePe su trenutno tri najveće UPI aplikacije u Indiji. Međutim, ako bi NPCI ukinuo ograničenje WhatsApp-u, bilo bi samo pitanje vremena kada će usluga biti u među prve tri aplikacije.

Izvor: Androidpolice

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi: , , , , , , ,