BIZIT 2022

Xiaomi u Beogradu predstavio nove brend ambasadorke

Kompanija Xiaomi juče je u Beogradu organizovala prigodan događaj koji je za cilj imao predstavljanje novih mikro brend ambasadorki. Događaj je održan u nekoliko faza, uz fokus na doživljaju koji je priređen odabranim influenserkama.

PCPress.rs Image
Foto: Đordje Bukvić

Ko su Xiaomi brend ambasadorke?

Nove Xiaomi brend ambasadorke su:

  1. Milica Bukumirović https://www.instagram.com/milicaah_22/
  2. Nađa Kljajić  https://www.instagram.com/coolmiss.nadja/
  3. Teodora Petarić https://www.instagram.com/teodorapetaric/
  4. Isidora Lukić https://www.instagram.com/lissidora/
  5. Arnela Zeković https://www.instagram.com/nelazek/
  6. Ana Bugarski https://www.instagram.com/a_charliesangel/
  7. Nataša Urukalo https://www.instagram.com/tashnica/
  8. Maja Alimpić https://www.instagram.com/majajomaa/
  9. Marija Radušin  https://www.instagram.com/makanna.r/
  10. Sara Punišić  https://www.instagram.com/sarrriita/
  11. Maša Djordjevic https://www.instagram.com/masadjordjevic_/

Radi se o istaknutim mikro influenserkama, od kojih svaka dolazi iz različitih oblasti, ima zasebna interesovanja i profil pratilaca, što brendu obezbeđuje direktniju komunikaciju sa svojom publikom i bolje predstavljanje uređaja odabranoj grupi. Nove brend ambasadorke su ovom prilikom na poklon dobile i telefon Xiaomi 11 Lite 5G NE, a više o telefonu možete pročitati ovde!

Sam događaj se sastojao od nekoliko faza. Prva faza kampanje je bilo zagrevanje, kada su influenserkama poslati paketi „mistery box“ sa zagonetkom, koji nisu bili brendirani i njihovi pratioci nisu znali o čemu se radi. Rešenje zagonetke je bilo Prati svoj stil, što je i slogan serije telefona. Tada su pratiocima najavile da će sutra otići na magično mesto i videti šta se dešava.

Pročitajte i:  Predstojeći Xiaomi pametni telefon bi mogao dobiti kameru od 200 megapiksela
PCPress.rs Image
Foto: Đordje Bukvić

Magično mesto je bio sam događaj, koji je započeo otpakivanjem uređaja koji je zarad atmosfere misterije rađen sa povezom na očima. Poznate influenserke su nakon toga skinule povez i videle poruku, kao i svoj novi telefon.

Posle zvanične prezentacije usledio je fotošuting, gde je cilj bio transformisati izgled svake od devojaka. Stilista je bio Stefan Orlić, a svaki stajling je bio namenjen jednom od 11 stejdževa koji su predstavljali nešto vezano za telefone (boju, clouds stage jer je telefon izuzetno lagan i daje osećaj kao da lebdi u oblacima, pero stejdž jer je lagan kao pero i sl.).

Za fotografije na događaju pobrinuo se Đordje Bukvić, a frizuru i šminku su radili Loreal pro education Srbija (@lorealpro_education_srbija) i Marko Fox makeup(@markofoxmakeup).

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi: