YouTube i nova naslovna strana

YouTube je nedavno korisnicima predstavio novu naslovnu stranu, te je sve više onih kojima novi homepage ne odgovara, budući da se iskustvo bitno promenilo.

Nove funkcije i novi dizajn su svakako važni kako bi neki proizvod održao svežinu, a promene su najkorisnije kada iskustvo pojednostavljuju. Mnogi ipak ističu da najnovija YouTube promena negativno utiče na pretraživanje sadržaja, budući da su kategorije ranije bile razbijene u više sekcija kojima se lakše upravljalo, da bi se u okviru nove naslovne stranice izgubile i stopile u veliku grupu preporučenih video sadržaja. Tako se među preporukama sada pojavljuju i sadržaji stariji od 10 godina, što korisnicima otežava pronalaženje najnovijih tema i kreatora.

YouTube homepage je najznačajniji kada su u pitanju kreatori, budući da im je ranije omogućavao da privuku nove korisnike. To se sada promenilo budući da se novi videi gube u gomili drugih, starijih sadržaja. Konstantne promene tako ugrožavaju uspeh na ovoj platformi, a YouTube je povodom toga objasnio da se još uvek radi na novoj naslovnoj strani, i da bi novi video sadržaji uskoro ponovo trebalo da se nađu na vrhu.

Pročitajte i:  Sigurnosno upozorenje za 23 miliona YouTube kreatora nakon velikog hakerskog napada

Izvor: The Verge

Facebook komentari:

Vertiv

5G 2019
Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.