BIZIT 11 - prvi dan

YouTube Music – godišnji pregledi

Kraj godine se brzo bliži, što znači da je vreme da najveći svetski servisi za strimovanje muzike sumiraju vaše navike slušanja na što je moguće više mogućih načina. Ove godine prva iza vrata je funkcija Recap YouTube Music-a za 2022.

PCPress.rs Image

Kao i prošle godine, glavna atrakcija je personalizovana muzička statistika koju objedinjuje, naglašavajući izvođače, pesme, muzičke spotove i plejliste koje ste najviše slušali i gledali tokom godine. Ali postoje i neke nove inkluzije, uključujući istaknute izvođače koje ste možda otkrili pre nego što su eksplodirali i novu funkciju „muzičke ličnosti“ koja pokušava da analizira vaše navike slušanja kako bi donela presudu o vašoj „muzičkoj vibraciji“.

Integrisaće se sa Google fotografijama

Još jedna promena za 2022. je da će Google takođe prikazivati ove muzičke rezimee preko glavne YouTube aplikacije na iOS-u i Android-u. Možete ga pronaći tako što ćete potražiti „Recap 2022.“, što bi trebalo da prikaže vašu personalizovanu listu za reprodukciju i da vam pruži mogućnost pregleda slajdova statistike preko banera priča aplikacije.

Pročitajte i:  YouTube sada prikazuje reklame kada pauzirate video snimke

Konačno, funkcija rekapitulacije se takođe integriše sa Google fotografijama ove godine. Ako želite da delite svoje najbolje pesme iz svake sezone, aplikacija YouTube Music će vam sada omogućiti da ih ilustrujete slikama uvezenim iz Google-ove usluge skladištenja fotografija.

Koliko god funkcije rezimiranja poput ove i Spotify’s Wrapped (koji se obično pokreće početkom decembra) nude zabavan retrospektivni pogled na slušanje vaše godine, sadržaj društvenih medija koji generišu nudi veliki publicitet za odgovarajuće usluge strimovanja. Čak je i Apple, čija je Apple Music Replay funkcija istorijski zaostajala za svojim rivalima, obnovio svoju funkciju za 2022. godinu kako bi ponudio više statistike o navikama slušanja svojih pretplatnika.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,