YouTube testira ponudu onlajn igara

YouTube interno testira proizvod za igranje onlajn igrica, signalizirajući ambicije da se ode dalje od video hostinga u igre koje se lako mogu igrati i deliti među korisnicima.

PCPress.rs Image

Nova usluga, nazvana ‘Playables’, deo je prodora ka novim oblastima usled usporavanja reklamiranja

Google je nedavno pozvao zaposlene da počnu da testiraju novi YouTube proizvod pod nazivom Playables, koji korisnicima daje pristup igrama na mobilnim uređajima ili desktop računarima, navodi se u mejlu. Igre dostupne za testiranje uključuju naslove kao što je Stack Bounce, arkadna igra u kojoj igrači pokušavaju da razbiju slojeve cigli loptom koja odbija. Korisnici bi mogli odmah da igraju igrice preko YouTube sajta u veb browserima ili u aplikaciji YouTube preko uređaja koji koriste Google-ov Android i Apple-ov iOS mobilni sistem, navodi se u imejlu.

YouTube, koji broji milijarde korisnika mesečno, već je popularna destinacija za igrače i takmiči se sa Amazonovim Twitch-om za gledaoce snimaka uživo. Hostovanjem izbora onlajn igara, proizvod bi YouTube-u dao veći otisak u sektoru, jer izvršni direktor Nil Mohan traži nova područja rasta nakon usporavanja potrošnje na oglašavanje. Kompanija često traži od zaposlenih da interno testiraju nove usluge pre nego što ih puste javnosti. Dodatni detalji o njegovim planovima za proizvod nisu bili dostupni.

Pročitajte i:  Google Pixel 9 serija imaće tri modela telefona

„Igre su dugo bile u fokusu YouTube-a“, rekao je portparol kompanije u saopštenju. „Uvek eksperimentišemo sa novim funkcijama, ali trenutno nemamo šta da objavimo.

Google dozvoljava korisnicima da preuzimaju mobilne igre preko Google Play prodavnice aplikacija na Android uređajima, uzimajući do 30% provizije od programera koji zarađuju više od milion dolara prihoda svake godine. 

Jednostavne igre koje se lako mogu deliti, poput onih koje se testiraju za Playables, imale su trenutke popularnosti na uslugama kao što su Tencent-ov WeChat i Facebook u vlasništvu Meta Platforms-a. Neki programeri zaraznih igara — kao što je „Angry Birds“ — borili su se da ponove taj početni uspeh.

Potrošnja na mobilne igre, kategoriju koja uključuje mnoge ležerne igre koje su besplatne za igranje sa reklamama, pala je prošle godine kao deo šireg usporavanja industrije nakon perioda rasta potaknutog pandemijom.

Google je ranije rekao prošle godine da će ukinuti uslugu za potrošačke igre pod nazivom Stadia jer nije uspela da privuče dovoljno korisnika. Stadia je omogućila igračima da emituju igre direktno iz oblaka na više uređaja, što je bio tehnološki težak zadatak koji je zahtevao da Google napravi prilagođeni čip sa naprednim mikro uređajima.

Pročitajte i:  Google će staviti Keep podsetnike u Zadatke 

Šef Stadia-e Fil Harison rekao je da je Google video mogućnosti da primeni tehnologiju usluge na druge delove kompanije, uključujući YouTube, nakon gašenja.

Izvor: Wsj

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,