HalloApp je privatna društvena mreža bez oglasa 

Dvoje ranijih zaposlenih u WhatsApp-u pojavili su se sa novom privatnom društvenom mrežom koja se zove HalloApp.

PCPress.rs Image

Aplikacija se reklamira kao „prva mreža stvarnih odnosa“

Od ponedeljka svako može da preuzme i prijavi se za HalloApp u Apple App Store-u i Google Play-u. Postoje mnoge paralele između HalloApp i WhatsApp: aplikacija je dizajnirana za grupno ili individualno četovanje sa bliskim prijateljima i porodicom, jedini način na koji možete pronaći ljude je poznavanje njihovog broja telefona, poruke su šifrovane i nema oglasa. Iako su drugi startupovi tokom godina pokušavali i nisu uspeli da izgrade uspešne društvene mreže za bliske prijatelje, prethodni poslovi dvojice suosnivača HalloApp-a, Neeraj Arora i Michael Donohue, čini ovaj najnoviji napor zapaženim.

Obojica su radili u WhatsAppu pre i nakon što ga je Facebook kupio za 22 milijarde dolara. Arora je bio glavni direktor WhatsAppa do 2018. godine i ključna figura u pregovorima o Facebook ugovoru. A Donohue je bio WhatsApp-ov direktor inženjeringa gotovo devet godina pre nego što je 2019. napustio Facebook. I Arora i Donohue nisu želeli da budu intervjuisani za ovu priču, navodeći želju da se izbegne pažnja štampe tako rano u životu aplikacije. HalloApp je podeljen na četiri glavna taba – početni feed postova vaših prijatelja, grupnih četova, pojedinačnih četova i podešavanja – i njegova ukupna estetika je vrlo minimalna. Ne postoje algoritmi za sortiranje postova ili grupnih četova. Arora je izložio filozofiju koja stoji iza HalloApp-a u objavi na blogu kompanije u ponedeljak, u kojoj je pozicionirana kao protivotrov tradicionalnim društvenim mrežama vođenim angažmanom.

Pročitajte i:  WhatsApp vesti nedelje: brz pristup pozivima pomoću prečice za omiljene kontakte

„Zamislite da su vaši prijatelji na mreži bili vaši pravi prijatelji“, napisao je. „Zamislite da vaš fid nije popunjen ljudima i postovima do kojih vam nije bilo stalo. Zamislite da prolazite kroz značajne trenutke i vidite ono što ste želeli da vidite – a ne ono što algoritam želi da vidite. Zamislite da vas ne tretiraju kao proizvod “. Iako objava na blogu ne imenuje konkretno Facebook, nije tajna da su dvojica osnivača WhatsAppa, Jan Koum i Brian Acton, ostavili Facebook zbog neslaganja oko planova za unovčavanje WhatsAppa oglasima. WhatsApp još uvek nema oglase, ali Facebook je nedavno pokrenuo preduzeća da prodaju robu i komuniciraju sa kupcima u aplikaciji.

Izvor: Theverge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,