Orion telekom neće podizati cene usluga i poziva druge kompanije da slede primer

Telekomunikacione usluge moraju ostati dostupne svima!

„Vodili smo se idejom zaštite potrošača čiji će kućni budžet najavljenim talasom poskupljenja još jednom biti ugrožen, a platežna moć smanjena, ali ništa manje nije važno ni očuvanje stabilnosti domaće ekonomije u uslovima ekonomske krize”, navode u Orionu

Orion telekom konstatuje neminovnost promena na tržištu roba i usluga, izazvanih promenom zakonske regulative u domenu poreza na dodatu vrednost, odnosno unificiranog povećanja PDV stope sa 18% na 20%.

Po usvojenom tržišnom automatizmu privrednih subjekata očekuje se generalno povećanje cena usluga za 2%

Orion telekom, kao društveno odgovorna komapanija, sa preko 120,000 korisnika, a u cilju zaštite svojih korisnika, zaštite potrošačke korpe stanovnika Srbije, ali i u cilju promocije kvaliteta usluga i društveno odgovornog ponašanja, doneo je odluku o zadržavanju, tačnije, NE PODIZANJU cena svojih usluga.

„Ovo je trenutak kada društveno odgovorne kompanije treba u praksi da demonstriraju svoju odgovornost, i da u teškim ekonomskim okolnostima ne prebace sav teret na potrošače” – ističe Slobodan Đinović, generalni direktor kompanije Orion telekom.

„Kako Orion telekom izuzetno i svesno vodi računa o platežnoj sposobnosti domaćeg stanovništva i na ovaj način želi da pomogne dalji razvoj informatičkog društva i posebno ostvarenju prava svakog pojedinca na osnovne potrebe i dostupnost savremenih komunikacija. Ovo konkretno znači, da je Orion telekom direktno doneo odluku o smanjenju neto dobiti, odnosno, projektovano na cene usluga, o posrednom smanjenju cena svojih usluga, gde se korisnicima i dalje omogućava da za istu količinu novca i dobijaju iste usluge kao i pre”.

„Orion telekom se na ovaj način svesno odriče približno 6% neto dobiti mesečno. Ovo je jedino moguće ako ste u poslovanju nezavisni, a mi smo tu poziciju ostvarili mukotrpnim radom i velikim ulaganjima u sopstvenu infrastrukturu, razvoj, direktnu nabavku telekomunikacione opreme i oslanjanje na sosptvena tehnoloska rešenja. Rezultat postignute nezavisnosti, ogleda se u ovom slučaju na mogućnost kompanije da ne menja cene usluga, što predstavlja nesvakidašnji događaj, mimo uobičajene prakse zloupotrebe i prikrivanja privrednih subjekata iza paravana zakonske regulative za česta i neopravdana podizanja cena”.

„Ovom prilikom, pozivamo sve privredne subjekte, da slede primer kompanije Orion telekom u cilju zaštite domećeg tržišta, očuvanja stabilnosti domaće ekonomije i posebno, zaštitu potrošača, kao pojedinca čiji će kućni budžet još jednom biti ugrožen dodatnim smanjenjem platežne moći!” – apeluje S. Đinović!

Izvor: Orion telekom


Enjoy.ing
ekapija

Twitter