Amazon zatvara internet trgovinu u Kini

Amazon smanjuje obim poslovanja u Kini, najavljujući zatvaranje internet trgovine koja je teško držala korak s konkurencijom poput Alilbabe i JD.com-a. Reuters je prvi izvestio da Amazon planira da do sredine jula zatvori maloprodajnu platformu u Kini kako bi se usredsredio na unosnije poslove prodaje inostrane robe i usluga u cloud-u.

amazon.cn

Potrošači će od 18. jula na Amazon.cn-u umesto ponude kineskih trgovaca moći da vide ponudu Amazonove globalne trgovine, navodi BBC. Amazon.cn nastao je na temeljima kineske trgovine knjiga, muzike i videa Joyo.com, koji je Amazon kupio 2004. za 75 miliona dolara i promenio mu ime 2007. godine. Kompanija se teško nosila s konkurencijom dominantnih igrača poput JD.coma i Alibabinog Tmalla.

Alibabin Tmall

Povlačenje s tržišta druge privrede sveta vremenski se poklopilo sa velikim Amazonovim ulaganjima u Indiju. Iz Amazona su najavili da će u internet trgovinu u toj zemlji uložiti 5,5 milijardi dolara. Konkurencija u Indiji biće im lokalna kompanija Flipkart, koja je prošle godine pokrenula hindsku verziju svoje mobilne web stranice i aplikaciju za pametne telefone kako bi privukla milione novih korisnika u toj zemlji.

Pročitajte i:  Alibaba na vrhu liste Top 100 kineskih internet kompanija

Inače, Amazon je u ponedeljak, 7. januara 2019, zauzeo Microsoft-ovo mesto kao najvrednije američke kompanije sa tržišnom kapitalizacijom od 790 milijardi dolara u odnosu na 785 milijardi dolara njegovog rivala, navodi CNBC. Microsoft je bio na prvom mestu od 28. novembra, kao što je pisao pcpress.rs.

Izvor: SEEbiz

 

Facebook komentari:

SBB

TV 2019
Tagovi: , , , , , , , ,