Apple reciklira više nego ikada ranije

Upoznajte Taz, Apple-ovu najnoviju mašinu za reciklažu! Apple proizvodi su sadržali skoro 20 odsto recikliranih materijala u 2021. godini, što je najveći procenat koji je kompanija postigla do danas. Apple je podelio nove detalje o svojim programima reciklaže, zajedno sa nekim novim funkcijama koje nudi kupcima uoči Dana planete Zemlje 22. aprila.

PCPress.rs Image

Po prvi put za bilo koji Apple uređaj, reciklirano zlato je korišćeno u oplati glavne logičke ploče u iPhone 13 i iPhone13 Pro, kao i u žici u prednjoj i zadnjoj kameri uređaja.

To se nadovezuje na prethodne napore kompanije da povrati zlato iz sopstvenih odbačenih proizvoda. Kada Apple-ovi roboti za reciklažu rastavljaju jednu metričku tonu iPhone komponenti, prema kompaniji, oni mogu povratiti dovoljno iskorišćenog zlata i bakra kako bi izbegli iskopavanje 2.000 metričkih tona kamena. U toni mobilnih telefona može biti čak 80 puta više zlata nego u toni materijala iz rudnika zlata.

Apple je takođe predstavio novu mašinu za reciklažu pod nazivom Taz. A nakon renoviranja, Daisy, robot za reciklažu koji je Apple predstavio 2018. godine, sada može da rastavi 23 modela iPhone-a. Uz njihovu pomoć, Apple kaže da je uspeo da udvostruči upotrebu recikliranog volframa, retkog minerala i kobalta u fiskalnoj 2021.

Pročitajte i:  Kako preuzeti YouTube videozapise na iPhone: Vodič korak po korak

2021. Apple pokušao da smanji zagadjenje

Apple nije bio u stanju da napravi toliki napredak u planovima za smanjenje emisije ugljen-dioksida, prema njegovom nedavno objavljenom Izveštaju o napretku u životnoj sredini. Kompanija se obavezala da će 2020. smanjiti emisije koje zagrevaju planetu za 75 procenata ove decenije. Ali 2021. godine njegove bruto emisije su blago porasle. Kompanija je pokušala da poništi taj porast zagađenja kroz projekte. Većina zagađenja klime kompanije dolazi od lanaca snabdevanja za obezbeđivanje materijala i pravljenje svojih proizvoda. Tako je Apple podstakao stotine svojih dobavljača da proizvode svoje proizvode koristeći čistu energiju.

Da bi saznali više o ekološkim inicijativama Daisy i Apple-a, potrošači će moći da pogledaju „novo impresivno iskustvo proširene stvarnosti“ na Snapchat-u na Dan planete Zemlje.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,