TrendMicro

Apple reklamna mreža za Major League Soccer

Apple gradi reklamnu mrežu za utakmice Major League Soccer (MLS) koje će početi da striming sledeće godine, prema izveštaju Bloomberga. Izvori upoznati sa situacijom rekli su izdanju da Apple u pregovorima sa oglašivačima i MLS sponzorima da prikazuje oglase tokom fudbalskih utakmica i „srodnih emisija“.

PCPress.rs Image

Apple je sklopio 10-godišnji ugovor sa MLS-om u junu i počeće da striming fudbalskih utakmica preko svoje Apple TV aplikacije u februaru 2023. Iako kompanija planira da uvede zasebnu pretplatu nalik Sunday Ticket posvećenu strimingu svake MLS utakmice, kaže se učiniće „širok izbor“ mečeva MLS-a i Liga kupa dostupnih pretplatnicima Apple TV Plus-a, sa „ograničenim brojem“ dostupnim besplatno.

Još uvek nema informacija o cenama za samostalnu pretplatu, ali, kako je primetio Bloomberg, Apple planira da uključi oglase za sve MLS gledaoce, uključujući vlasnike sezonskih propusnica, pretplatnike Apple TV Plus i one koji gledaju besplatno. Ovo se proširuje na reklame koje Apple već ubacuje u svoje bejzbol igre u petak uveče i označava kontinuirani pritisak na oglašavanje.

U avgustu je Blumberg izvestio da Apple-ov posao oglašavanja ostvaruje prihod od oko 4 milijarde dolara godišnje i da kompanija želi da ovaj broj poveća na dvocifren broj. Jedno rešenje koje kompanija navodno razmatra je postavljanje oglasa u drugim oblastima na iPhone-u, kao što su aplikacije Mape, Podkasti i Knjige.

Pročitajte i:  Apple povlači iz App Store-a reklame o kockanju

Već je doneo više oglasa u App Store, koji se sada pojavljuju na kartici Danas i odeljcima „Možda vam se takođe dopadne“ ispod unosa aplikacija. Ovaj potez je izazvao kritike od strane programera, koji su brzo primetili da se oglasi za aplikacije za kockanje pojavljuju na stranicama proizvoda App Store-a. Apple je od tada pauzirao oglase u App Store-u koji se odnose na kockanje i „nekoliko drugih kategorija“, ali još uvek nije izašao sa planom za rešavanje ovog problema.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *