BIZIT plus

Apple rekordno troši na lobiranje

Tokom prvih tri meseca 2022. godine Apple je potrošio rekordan iznos od 2,5 miliona dolara na lobiranje.

PCPress.rs Image

Apple je potrošio rekordnih 2,5 miliona dolara na lobiranje u prva tri meseca 2022. godine zbog povećanog pritiska američkog Kongresa na tehnološke kompanije u odnosu na antimonopolska pitanja. Rashodi na lobiranje Apple su porasli za više od 34% u odnosu na 1,86 miliona dolara koliko je kompanija potrošila u četvrtom kvartalu 2021. godine, prema izveštajima objavljenim u sredu. Prethodni maksimum je iznosio 2,2 miliona dolara, što je potrošeno u drugom kvartalu 2017. godine.

Apple ulaže u lobiranje u vezi sa pitanjima i merama o antimonopolskim zakonima čija je uloga da smanje moć velikih tehnoloških kompanija. Zakon o otvorenim tržištima aplikacija je jedna od antimonopolskih mera sa dvostranačkom podrškom koja se razmatra u Kongresu. Predlog zakona je da se spreče operateri kao što su Apple i Google da daju prednost sopstvenim proizvodima.

Google je u prva tri meseca 2022. godine potrošio 2,96 miliona dolara, što je povećanje od 34% u odnosu na prethodni kvatral. Dok je Microsoft u prvom kvartalu potrošio 2,5 miliona dolara na lobiranje što je pad od 1,9% u odnosu na prošlu godinu.

Pročitajte i:  Apple nastavlja da ulaže u Kini

Izvor: Tech Hindustan Times

Facebook komentari: