Zebra

Branko Đaković: “Bez tima nema uspeha!” | BIZIT2020

“Ako kompanija nije lojalna timu, ni tim ne mora da bude lojalan kompaniji. Bez tima nema uspeha!”, izjavio je Branko Đaković, kreativni direktor Tomato Tomato Communications-a, na nedavno održanoj BIZIT konferenciji. Branko se obratio sa bine Kluba poslanika malobrojnim prisutnim posetiocima u sali kao i online publici koja je pratila preko live strima sa temom pod nazivom “Teška su vremena, vaš tim se muči. Otpustite ih ili im pomozite”.

Branko samim naslovom svog izlaganja nije ostavio prostor za dilemu: u svetlu pandemije i velikih nevolja, postoje samo dve odluke – zaposlene ili treba otpustiti ili im treba pomoći, ali šta god da rešite, neophodno je to učiniti odmah. “Kriza je „prilika“ za: paniku, štednju, recikliranje, ukočenost, improvizaciju, predaju… Svi ovi efekti su pogubni za tim, a za ponovno građenje tima je potrebno 10 godina“, izjavio je Branko. Za šta se god opredelili, uvek će biti nekoga ko će prvi otići, ko će ostati, ko će napraviti preokret (ili se barem truditi iz petnih žila), te je neophodno to prepoznati i vrednovati na adekvatan način. “Nijedan poslovni plan nije doneo uspeh sam od sebe, već ljudi koji prave taj plan. Vi definišete svoj uspeh ali i uspeh konkurencije i čitavog tržišta. Jedini put napred je da očuvate i investirate u svoj tim!”, rekao je Branko govoreći o važnosti ljudskog faktora u poslovanju. “Prave i moćne improvizacije su bazirane na investiciji i radu. U vreme krize dobar lidership sija”, zaključio je Branko. Celo predavanje možete pogledati u video snimku ispod.

Pročitajte i:  Ivan Zeljković, Evans Media, Today, Every Company is a Media Company | BIZIT2020

Ukoliko vam se dopada sadržaj konferencije, pozivamo vas da nam se pridružite na zvaničnom BIZIT YouTube kanalu i zapratite nas tako što ćete pritisnuti dugme Subscribe, kako bismo sledeće godine bili još bolji i brojniji.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: