DoorDash glasovno naručivanje AI preuzima narudžbu

DoorDash pokreće novu uslugu sekretarice za restorane koja bi mogla da vas poveže sa AI kada naručite hranu za poneti ili dostavu. Sa novom uslugom, restorani mogu imati telefonske pozive sa veštačkom inteligencijom i primati narudžbine od kupaca, a agenti uživo su dostupni „da podrže klijente u bilo kom trenutku“.

PCPress.rs Image

Telefonska sekretarica bi trebalo da preuzme svaki telefonski poziv koji restorani prime, što olakšava osoblju da upravlja porudžbinama za poneti dok žonglira sa ličnim kupcima. Kada neko pozove, usluga sa veštačkom inteligencijom će pokušati da ih poveća tako što će ponuditi „preporučene preporuke koje će upotpuniti njihov obrok“, a istovremeno nudi i više jezičkih opcija. U međuvremenu, pozivaoci koji su ranije naručili iz restorana dobiće priliku da „brzo naruče svoj omiljeni obrok“.

DoorDash je posvećen saradnji sa partnerima u restoranima kako bi najbolje identifikovao kako da podrži njihove potrebe, jer pristup koji odgovara svima za mogućnosti naručivanja telefona nije realističan“, kaže portparol DoorDash-a za Verge. Ako kupac naiđe na problem sa kojim ni AI ni živi agent ne mogu pomoći, Hodson dodaje da će on biti „eskaliran u prodavnici radi dodatne podrške“.

Pročitajte i:  PC Press video: 50 miliona evra za ciklus treniranja ChatGPT3 | Prof. dr Stevan Milinković

Čini se da usluga još uvek nije široko dostupna restoranima, jer DoorDash kaže da je za sada mogu koristiti samo „odabrani operateri“. DoorDash nije jedina kompanija koja uključuje AI u naručivanje hrane. Dok Wendi’s i White Castle isprobavaju AI chat botove koji preuzimaju vašu porudžbinu u vožnji, IHOP takođe koristi AI za pružanje personalizovanih preporuka za hranu za onlajn porudžbine.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,