Društvene mreže će biti u obavezi da objavljuju ko je platio neku reklamu

Kompanije koje stoje iza društvenih platformi će ubuduće morati da objavljuju ko plaća određeni reklamni sadržaj, kako bi se sprečile potencijalne zloupotrebe.

Naime, tokom istraživanja skandala iza kojeg stoji Cambridge Analytica istaknuto je da je neophodno da se znaju imena onih koji plaćaju reklame, a da bi regulatorna tela lakše mogla da obavljaju svoj posao, te odvoje „žito od kukolja,“ a što pre svega važi za političke reklamne sadržaje, budući da će se na taj način povratiti i poverenje glasača. Još se ističe da je neophodno da se zna ime pojedinca, a ne agencije.

Facebook je već uticao na smanjeno poverenje koje glasači imaju u političke kandidate, a nakon skandala sa ruskim trolovima, te lažnim vestima. Zbog toga je važno da neka kampanja bude transparentna, a kako bi publika znala ko stoji iza onoga što joj se plasira. Još jedan veliki problem je i onaj koji se tiče bot naloga, pa je 3-4% od ukupnog broja Facebook profila definisano kao takvo, a nakon istraga u kojima se koristila tehnologija veštačke inteligencije i mašinskog učenja, koje su zadužene za prepoznavanje ključnih faktora koji određuju lažne naloge.

Pročitajte i:  Ljubav i AI: Veštačka inteligencija i sastanak naslepo

Izvor: The Telegraph

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,