BIZIT plus

Facebook odbacuje plan uvođenja reklama na WhatsApp

WhatsApp je u početku imao pomalo mešovit poslovni model. Kompanija je prvobitno naplaćivala korisnicima godišnju pretplatu, ali kasnije su je ukinuli i od tada je aplikacija besplatna za korišćenje. Kada ga je Facebook kupio, nije bilo sumnje da je kompanija planirala da unovči aplikaciju, ali kako će tačno to učiniti?

PCPress.rs Image

Prošle godine WhatsApp je potvrdio da će umetati reklame u ažuriranja statusa, slične Instagram Story sekciji, ali sada prema izveštaju Wall Street Journal-a, Facebook odustaje od tih planova. Izveštaj tvrdi da je zalaganje kompanije Facebook da unovči WhatsApp bio razlog zbog kog su osnivači aplikacije dali ostavku i otišli iz kompanije.

Izveštaj dalje navodi da je Facebook takođe osnovao tim koji će razmotriti načine na koji bi unovčavali aplikaciju, ali taj tim je raspušten, a dosadašnji rad izbrisan je iz WhatsApp-ovog koda.

To znači da Facebook, bar za sada, neće uvoditi reklame na WhatsApp, ali s tako velikom aktivnom korisničkom bazom sigurno je da će Facebook to revidirati u budućnosti. Međutim, kada ili kako planiraju da pristupe problematici ostaje da se vidi, ali za sada izgleda da WhatsApp ostaje bez oglasa.

Pročitajte i:  WhatsApp najavljuje novu funkciju sličnu AirDrop-u

Izvor: Ubergizmo

Facebook komentari: