Reklame stižu na WhatsApp

WhatsApp je, kako se navodi, potvrdio da će uvesti reklame u svoj status sektor. „To će biti primarni način monetizacije za kompaniju, kao i prilika da kompanije dođu do ljudi na WhatsApp-u,“ izjavio je Chris Daniels, potpredsednk WhatsApp-a u intervjuu za indijski Economic Times.

Inače, u status sektoru moguće je objavljivati fotografije, video zapise i GIF-ove koji nestaju nakon 24 časa. Daniels nije rekao kada će reklame doći u status odeljak, a WhatsApp je samo istakao ranije izveštaje da će doći 2019. godine.

To nije prvi put da smo čuli za reklame na WhatsApp-u. Facebook želi da usluga razmene poruka, koju je 2014. godine kupio za 19 milijardi dolara, počne da zarađuje novac. WhatsApp je u avgustu izjavio da će kompanije moći da rade stvari kao što su pružanje usluga klijentima u realnom vremenu i slanje informacija kao što su potvrde o ukrcavanju ili potvrde o isporuci.

Odnos između Facebook-a i WhatsApp-a bio je napet. Suosnivači WhatsApp-a, Brian Acton i Jan Koum, napustili su kompaniju 2017. i 2018. godine. Acton je pozvao svoje sledbenike na Twitter-u da izbrišu Facebook uoči skandala Cambridge Analytica-e, a Koum se, kako se navodno, sukobio sa društvenom mrežom zbog korišćenja ličnih podataka.

Pročitajte i:  Facebook veruje da se iza nedavnog napada kriju spameri

Oni nisu jedini među najvišim rukovodiocima koji napuštaju Facebook nakon što je gigant društvenih mreža kupio njihove kompanije. Drugi koji su krenuli da napuštaju kompaniju poslednjih meseci su Brendan Iribe, CEO VR odeljenja Oculus i Kevin Systrom, CEO Instagrama.

Izvor: CNET

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.