Jednostavnija mobilnost u kompanijama

Pametni uređaji su sve prisutniji u poslovnom okruženju, a pred kompanijama je izazov implementacije, konfiguracije i upravljanja ovom opremom. AirWatch platforma nudi jednostavno i sigurno rešenje.

11-o-SMARTPHONE-facebookAirWatch je lider u enterprise mobility menadžmentu sa više od 1600 zaposlenih po čitavom svetu. Više od 10.000 kompanija je AirWatch-u ukazalo poverenje u obezbeđivanju i upravljanju mobilnim uređajima. Sa vodećim rešenjima u oblastima sigurnosti, BYOD, aplikacija, sadržaja, email-a i pretraživanju, AirWatch pojednostavljuje upravljanje u enterprise okruženjima.

Osnovan 2003. godine sa sedištem u Sandy Springsu, Georgia, AirWatch je veoma rano zabeležio uspeh u sferi bežičnih uređaja. Kako su 2006. godine, “pametni” uređaji postali sve prisutniji u enterprise okruženju, mendžment je odlučio da fokus firme premesti na upravljanje svih mobilnih uređaja u okviru istog. Tim koji je bio zadužen za strategiju kompanije, bio je ubeđen da će konzumerizacija IT-a potpuno promeniti način poslovanja. Bili su apsolutno u pravu. U februaru 2014. godine, VmWare je kupio AirWatch za 1,54 milijardi dolara.

AirWatch pojednostavljuje mobilnost u organizacijama, omogućavajući tim organizacijama da lako implementiraju, konfigurišu, obezbeđuju, upravljaju i da podržavaju pametne telefone, tablete, laptopove i ostale uređaje na raznim platformama i operativnim sistemima. Integrisano rešenje omogućuje organizacijama smanjenje troškova i povećanje efikasnosti, smanjujući sigurnosne rizike i sprečavajući gubitke podataka.

Pročitajte i:  Koji je "Plan A" za bezbednost?

Evo kako je jedan od čelnika VmWare-a opisao razvojni put AirWatch-a, posle njegove kupovine: “Korisnici bi trebalo da imaju jedinstveno iskustvo “jednog klika”, bez potrebe da unose korisnička imena i lozinke, bez posebnih VPN-ova, kako bi pristupali internim resursima. Takođe, fokusiramo se na zajednički skup funkcionalnosti i mogućnosti koje se mogu primenjivati na svim platformama – upravljanje aplikacijama, upravljanje sadržajem i uređajima. Slično tome, trebalo bi da postoje zajedničke funkcije kao što su identitet i kontrola pristupa mreži, koji bi trebalo da budu integrisani u naš proizvod da bi se obezbedio konzistentan korisnički doživljaj.”

Zašto AirWatch?

Enterprajz arhitektura

Podržava implementaciju stotine, hiljade uređaja kroz robustnu arhitekturu koja je potpuno podesiva u svim okruženjima i zadovoljava sve zahteve i potrebe. AirWatch je izgrađen na standardnoj tehnologiji tako da omogućava nesmetan rad, “rame uz rame”, sa postojećim aplikacijama.

Integracija unutar enterprajza

AirWatch se pouzdano integriše sa AD/LDAP, CA, email infrastrukturom kao i sa drugim sistemima unutar enterprajz okruženja. Kako u oblaku, tako i “on-premise”.

Pročitajte i:  Šta je Retail of Things?
Fleksibilnost

Nudi implementaciju unutar oblaka ili “on-premise“. Ukoliko se potrebe promene, lako je izvršiti migraciju sa jedne na drugu uz pomoć AirWatch-a.

Sigurnost

AirWatch platforma je izgrađena na sigurnosti, radeći na ojačanom Windows OS-u sa onemogućenim nepotrebnim servisima. Komunikacija između uređaja je autentifikovana MTLS-om (Mutual Transport Layer Security) protokolom i enkriptovana sa jedinstvenim ID sertifikatom koji je izdat tokom registracije uređaja.

Skalabilnost

Platforma je dizajnirana tako da podržava bilo koju implementaciju, od desetine do nekoliko desetina hiljada mobilnih uređaja. To je čini izrazito skalabilnom.

Pristup na osnovu rola

AirWatch omogućava pristup na osnovu rola, kao i sposobnost autentifikacije koja obezbeđuje dodelu različitih prava zaposlenima za administraciju sistema, u zavisnosti od njihovih funkcija u samoj organizaciji. LDAP integracija, automatska sinhronizacija bilo kakvih promena, naravno, sve sa jedne konzole.

API i partnerski ekosistem

AirWatch je razvio obiman API okvir koji se integriše sa postojećim sistemima i servisima unutar preduzeća, kao i sa istim sa treće strane.

Automatizovani monitoring

Razne alatke za monitoring omogućavaju automatizovani proces. Ova mogućnost obezbeđuje da se beleže svi logovi administratora, događaji uređaja i sistema. Omogućena je i komunikacija sa eksternim log sistemima preko syslog-a čime je ostvarena potpuna fleksibilnost.

Pročitajte i:  Skoplje domaćin prvog Digitalnog samita Zapadnog Balkana
HA (High Availibility) i
DR (Disaster Recovery)

AirWatch karakteriše active-active konfiguracija za HA. Takođe, AirWatch uključuje i tehnologiju replikacije koja sprečava gubitak podataka.

Za informacije o Printec Grupi posetite www.printecgroup.com ili kontaktirajte beogradsku kancelariju:office@printec.rs , 011/2206‑980.

Jovana Kojić

(Objavljeno u časopisu PC#216)

Facebook komentari: