Korisnici ne veruju društvenim mrežama

Istraživanje konsultantske kuće Edelman, koja se specijalizovala za pitanje odnosa s javnošću, pokazalo je kako ljudi sve manje veruju društvenim mrežama kao što su Facebook i Twitter, i taj trend je prisutan u celom svetu.  Zabrinutost u vezi sa privatnošću i cirkulisanje lažnih vesti doprinose nepoverenju ljudi sadržaju na društvenim platformama, pokazala je studija Edelman-a, a 70% ispitanika očekuje od preduzeća i oglašivača da vrše pritisak na društvene mreže radi adresiranja lažnih informacija i uklanjanja uvredljivog sadržaja.

Osnovni razlog tome su sve češći skandali sa curenjem privatnih podataka i distribucijom lažnih vesti, što je kod mnogih dovelo do pojave straha. Čak 62% ispitanika izjasnilo se i u prilog snažnije regulacije društvenih mreža, a njih 40% izjavilo je kako je u poslednjih godinu dana izbrisalo barem jedan svoj profil sa nekog od društvenih servisa. Brojni korisnici takođe žele da se na društvenim mrežama jasnije označi sponzorisani sadržaj.

Istraživanje je obuhvatilo devet hiljada ispitanika iz SAD-a, Brazila, Kanade, Velike Britanije, Kine, Francuske, Nemačke, Indije i Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Pročitajte i:  Na video ode 58% svetskog internet prometa

Izvor: CNBC

Facebook komentari: