Kritika od milijardu dolara
Popularna pop pevačica Rihanna umanjila je vrednost kompanije Snap za oko milijardu dolara, a pošto je kritikovala platformu Snapchat zbog toga što se na njoj našla reklama koja ismeva porodično nasilje, te eksploatiše priču koju je u prošlosti iskusila i sama pevačica.
Tako je vrednost akcija pala za skoro 5%, a pošto je pop zvezda Snapchat kritikovala na Instagram-u. Rihanna u svojoj poruci kaže da je jasno da joj Snapchat nije omiljena platforma, ali da to ne opravdava problematičnu reklamu, te ukazuje na primitivizam i neznanje. Poruka je usledila posle reklame koja se pojavila na Snapchat-u, a koja izgleda poput ankete, te korisnicima postavlja pitanje „Da li biste radije ošamarili Rihannu ili udarili Chrisa Browna?“
Rihanna responding to Snapchat's ad. I can't believe they did this. pic.twitter.com/TpHQIXTm4j
— Gennette Cordova (@GNCordova) March 15, 2018
Kompanija je objavila javno izvinjenje, te kao opravdanje ponudila objašnjenje da se anketa slučajno provukla kroz procese proveravanja sadržaja. Radi se o reklami koja promoviše igru Would You Rather, te je ista uklonjena odmah pošto je došlo do incidenta, međutim, ovaj potez nije uticao na to da se gubitak kompanije Snap od 1 milijardu dolara smanji.
Izvor: The Telegraph