Poslovanje u oblaku

Moderan koncept po kome softver ne kupujete, već samo koristite kada i koliko vam je potrebno donosi brojne prednosti i značajno unapređuje poslovanje. BIS‑ERP‑WEB je jedan od pionira na polju ponude poslovnog softvera po SaaS konceptu u Srbiji.

Prateći savremene svetske trendove u kojima softverske kuće svoje proizvode sve češće nude kao uslugu dostupnu preko Interneta, beogradski BIS je pre nešto više od tri godine plasirao novu verziju poslovno‑informacionog sistema koja se u punoj meri oslanja na cloud i SaaS tehnologije. Za kratko vreme oko 700 preduzeća u Srbiji, različitih veličina i profila, je prihvatilo koncept u kojem je celokupna briga prepuštena stručnjacima BIS‑a, dok je njihovo samo da koriste mogućnosti softvera i da za to svakog meseca po korisniku plate ne više od 19 evra. Rad servera, snimanje sigurnosnih kopija, veze između baza u centrali i filijalama, apliciranje zakrpa i novih verzija softvera sa unapređenim funkcionalnostima i performansama više nisu njhova briga, baš kao u svakoj primernoj SaaS aplikaciji.

Poslovanje-u-oblaku
BIS-ERP-WEB pruža podršku za sve aktivnosti firme – od plata, osnovnih sredstava , komisione prodaje , prodaje preko recepata (za apoteke) do  raznih pregleda za analizu prodaje, nabavke , troškova, naplate…

Za korišćenje BIS‑ERP‑WEB servisa nije vam potrebno ništa više nego za surfovanje Internetom. Ovaj ERP će raditi na bilo kom računaru, pod bilo kojim operativnim sistemom, a sve samo pod uslovom da postoji pristup globalnoj Mreži. Pritom su svi važni podaci, pohranjeni u vašoj bazi, dostupni gde god da se nalazite, 24 sata svakog dana u godini. Koliko to ima povoljan uticaj na produktivnost i poslovnu efikasnost i sami možete da procenite. Pristup svim delovima aplikacije je kroz Web browser, tako da u BIS‑ERP‑WEB‑u može da se radi sa svakog računara, bez obzira na operativni sistem, pa čak i sa tableta ili „pametnih“ telefona. Pri komunikaciji se koristi sigurni https protokol, što doprinosi visokom stepenu bezbednosti prenosa podataka.

Kao i kod drugih servisa koji rade u cloud‑u, na samom početku se postavlja pitanje bezbednosti i dostupnosti podataka. U BIS‑u su ta dva pitanja rešili tako što se, što i standardni ugovor predviđa, baza podataka svakog klijenta automatski backup‑uje jednom dnevno, a na sigurnoj lokaciji se čuvaju bezbednosne kopije napravljene u poslednjih sedam dana. Pored toga, svaki korisnik može i sam da na svoju lokaciju snimi podatke iz baze u XML formatu. Ovim je obezbeđena sigurnost svakoga ko poželi da prenese kopiju svojih podataka u drugi program. Jedino ograničenje po pitanju samostalnog snimanja rezervnih kopija je da korisnik u trenutku kada poželi da izveze podatke iz baze ima aktivnu licencu.

BIS‑ERP‑WEB je poslovno informacioni sistem koji podržava široki spektar poslovanja preduzeća koja ga koriste. U listi korisnika su, pored preduzeća koja se bave trgovinom na veliko i malo, i firme u čiju delatnost spadaju servisne usluge, procesna proizvodnja ili konsalting. Sistem je tako projektovan da se ponašanje prilagođava potrebama preduzeća kroz parametrizaciju i definisanje šema knjiženja za tipove dokumenata čija se obrada na kraju reflektuje u računovodstvu.

Nesumljivo je da za svoju popularnost BIS‑ERP‑WEB može da zahvali i brojnim knjigovodstvenim servisima koji su rado prihvatili ovaj koncept i pored korišćenja za sopstvene potrebe, propagirala sam ERP ka klijentima, stvarajući na taj način dinamični i efikasan poslovno‑informacioni sistem.

Prednosti SaaS koncepta i korišćenja BIS‑ERP‑WEB‑a najbolje je predstavio Damir Hasimbegović iz knjigovodstvenog servisa Mentors Group: „Za firme koje se bave poslovima knjigovodstva, kao i za njihove klijente, SaaS koncept donosi niz prednosti koje se ogledaju u višem kvalitetu usluge uz istovremeno smanjenje troškova. Mi smo se u to praktično uverili tokom dve godine rada na BIS‑ERP‑WEB softveru. Pošto je baza podataka podjednako dostupna i nama i klijentima, veliki deo dokumentacije je svima na raspolaganju u svakom trenutku. Najveći dobitak je kod rada sa preduzećima koja su takođe izabrala BIS‑ERP‑WEB za svoj poslovni softver, tako da praktično nema potrebe za stalnim prenosom papirne dokumentacije i naknadnim unošenjem u sistem radi dalje obrade, a po završetku provere i knjiženja svi izveštaji su direktno dostupni klijentu bez potrebe da se knjigovodstveni servis kontaktira kako bi kreirao i naknadno poslao tražene podatke“.

Jedna od bitnih prednosti SaaS koncepta je jednostavno upravljanje troškovima. Mesečni izdatak po jednom korisniku je do 19 evra, a u slučaju većih preduzeća cena može da padne i na samo 10 eura. Pored toga, za rad vam je potrebno da platite trošak internet veze i ništa više – računare i štampače svakako već posedujete i redovno ih koristite za obavljanje svakodnevnih poslovnih aktivnosti. Pre nego što se definitivno odlučite, na sajtu www.bis‑erp.com, pored obilja informacija, možete da pristupite demo verziji i ispitate sve mogućnosti u realnom okruženju, odnosno da se prijavite za jednomesečno besplatno korišćenje ovog poslovno‑informacionog sistema.

www.bis-bg.com/bis-erp-web/

Jovan Milojković

(Objavljeno u časopisu PC#210)

Facebook komentari:
Kaspersky Lab Tagovi: