Ripple deli svoju kriptovalutu kako bi korisnike motivisao da je troše

XRP kriptovaluta je početkom jula bila treća po vrednosti, odmah posle Bitkoina i Ethereuma, a kada je u pitanju vrednost deonica kompanije koja stoji iza valute. Kompanija Ripple, u čijem je vlasništvu najveći deo XRP-a, je uprkos tome primetila problem, zbog toga što su korisnici voljni da trguju njihovom valutom, ali ne i da je koriste.

Naime, pod korišćenjem se podrazumeva svaka akcija koja je izvan kupovine i prodaje valute, pa kako upotreba kriptovaluta u svakodnevnoj kupovini još uvek nije moguća, Ripple svoje korisnike motiviše da XPR koriste u okviru internacionalnih transfera novca. Tako, na primer, korisnik iz Sjedinjenih Američkih Država koji želi da nekom svom prijatelju u Londonu pošalje 2.000 dolara može ovu sumu da konvertuje u XRP, da bi je potom prosledio primaocu, koji bi je nakon toga transformisao u evre ili bilo koju drugu valutu. Ripple je već ugovorio saradnju sa finansijskim institucijama, te servisima za novčane transakcije, a kako bi omogućio da se pomenuti plan ostvari.

Jedan od načina da se ljudi motivišu da koriste neku kriptovalutu je da se osigura da je imaju dovoljno, te Ripple to i čini, a tako što korisnicima deli XRP. Tako je u martu kompanija donirala XRP u protivvrednosti od 29 miliona dolara, a za kupovinu školske opreme za ugrožene školske ustanove u Americi. Taj primer su usvojili i neki od poznatih Ripple investitora, pa je i glumac Ashton Kutcher organizaciji Wildlife Fund donirao XRP u protivvrednosti od četiri miliona dolara.

Pročitajte i:  Bitcoin troši više od dva procenta električne energije u SAD-u

Ripple svoje akcije ne sprovodi samo kroz donacije, već i tako što nagrađuje one koji koriste XRP. Naime, kompanija je u oktobru 2017. u RippleNet Accelerator Program uložila 300 miliona dolara, a u obliku XRP valute, a program je osmišljen tako da nagrađuje one finansijske institucije koje koriste Ripple proizvode, uključujući i xRapid koji koristi XRP. Nakon toga kompanija je u maju 2018. osnovala i Xpring, inicijativu čiji je cilj da pomaže razvoj startapa koji su fokusirani na XRP.

Još uvek ne može sa sigurnošću da se tvrdi da će inicijative kompanije Ripple proizvesti željeni rezultat, ali će prilozi koje kompanija daje u dobrotvorne svrhe svakako uticati na poboljšanje imidža, što je korisno, budući da sve više nailazi na osudu javnosti, a zbog navodnih spekulacija.

Izvor: Futurism

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , , ,