Studija virtuelnog sastanka: 50% učesnika kasni, 22% ne kaže ništa

Startup Read iz Sijetla objavio je svoju prvu studiju nakon praćenja više od 3 miliona virtuelnih minuta za sastanke. Softver kompanije meri angažovanje i raspoloženje učesnika na video sastancima.

PCPress.rs Image

Za sastanke sa sedam ili više ljudi, neki od nalaza uključuju:

  • 50% učesnika kasni
  • 40% ima ispodprosečan ili loš angažman
  • 22% učesnika ne kaže nijednu reč
  • 11% nema uključen video ili audio

Jedan od pet video konferencijskih poziva je imao ispodprosečan rezultat sastanka, a 31% sastanaka počinje kasno.

„Obim i uticaj loših sastanaka predstavljaju ogroman odliv resursa i morala“, rekao je David Shim, izvršni direktor Read-a.

Read-ov softver koristi veštačku inteligenciju, kompjuterski vid i tehnologiju obrade prirodnog jezika za analizu glasa i pokreta lica. Ideja je da se ljudima pruži povratna informacija o tome kako njihova publika emocionalno reaguje, bilo da se radi o prodajnom predstavljanju ili nedeljnom skupu  – poput FitBit-a koji prati korake, ali ovog puta umesto toga prati virtuelne sastanke.

Sve to ima za cilj da odgovori na pitanja: Da li su ljudi angažovani? Da li su frustrirani? Da li se osećaju produktivno?

Kompanija je objavila i tri nova proizvoda kao deo svog „Profesionalnog paketa za glavne sastanke“, uključujući „Read Meeting Manager“ koji pruža analitiku nakon sastanka i „Read Executive Assistant“, virtuelnu alatku koja pomaže da se sastanci osiguraju ili završe na vreme.

Read nudi jedan besplatan nivo svog softvera, dok se kompleksniji nivoi plaćaju.

Izvor: GeekWire

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,