BIZIT plus

Tesla otvara svoju Supercharger mrežu za druga EV u Kanadi

Stiže skoro 3.000 novih EV punjača u stanove i kancelarije.

PCPress.rs Image

Do kraja 2025. godine biće otvoreno 750 stanica

Teslin plan da otvori svoju Supercharger mrežu se sada proširuje i na Kanadu. Vlada je otkrila da će kompanija otvoriti pristup nekim od svojih postojećih punjača za EV vozila drugih brendova. Do kraja 2025. godine biće otvoreno 750 stanica dok će najmanje 350 biti brzi superpunjači od 250 kV. Taj učinak je važan s obzirom na fokus koji se stavlja na putovanja i velike udaljenosti. Otvorena ruta punjača će uključivati veoma veliki deo trans-kanadskog autoputa između Otave i Kalgarija.

Ovo najava dolazi uz plan da punjači za EV budu mnogo dostupniji u Kanadi. Vlada se udružuje sa partnerima kako bi pomogla u instalaciji skoro 3.000 EV punjača u višenamenskim stambenim zgradama, kancelarijama, javnim mestima i voznim parkovima. Većina njih (1.908) biće skromni punjači nivoa 2, ali će takođe uključivati 100 punjača nivoa 3. Sredstva idu za pet tekućih projekata ugradnje čak 1.328 EV punjača.

Pročitajte i:  Tesla spušta cenu FSD-a na 99 dolara mesečno 

Vesti iz Kanade stižu baš u trenutku kada je Tesla obećala vozačima Ford-a pristup 12.000 severnoameričkih superpunjača od proleća 2024.godine. Ford takođe prelazi na Teslin open source port za punjenje. Ovo je dodatak prethodnim naporima da se otvori Supercharger mreža u SAD i Evropi. Iako ovo nije velika pokrivenost, pomaže u tome ako vozači poseduju EV koji nije Teslin model, ali su zabrinuti zbog kvalitetnih punjača.

Kanada nije veliko EV čvorište kao SAD ili Kina, ali preduzima korake kako bi postala kamen temeljac industrije. Volkswagen će izgraditi svoju prvu severnoameričku fabriku EV baterija u južnom Ontariju. Dogovor za Stellantis-ovu EV fabriku baterija je na klimavim nogama, ali bi mogao biti značajan ako prođe. Takođe, postojeća baza za proizvodnju automobila u Kanadi mogla bi da igra važnu ulogu u budućnosti. Kanda nema mnogo izbora ako namerava da zabrani prodaju putničkih automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem do 2035. godine. Ako želi da postigne taj cilj Kanada mora podstakne potražnju za električnim vozilima.

Pročitajte i:  Musk: Novi jeftini modeli stižu 2025. godine

Izvor: Engadget

Facebook komentari: