TikTok testira sve više mini-igara

TikTok sprovodi širi test igara u svojoj sveobuhvatnoj aplikaciji. Kompanija je nedavno dodala način da kreatori na nekim tržištima (uključujući SAD) dodaju jednu od devet mini-igara na video tako što će dodirnuti dugme Dodaj vezu i izabrati opciju MiniGame. Kada gledaoci naiđu na video koji vodi do igre, mogu da počnu da ga igraju dodirom na vezu pored korisničkog imena kreatora.

PCPress.rs Image

Dolazak HTML5 igara

Za sada, TikTok planira da uvede u potpunosti igre izgrađene u HTML5 jeziku, kako bi bile potpuno integrisane kroz njihovu aplikaciju. Nijedna od igara trenutno nema oglase ili kupovine u aplikaciji, a projekat je u ranoj fazi testiranja. TikTok želi da sazna kako kreatori prave sadržaj oko sebe i kako korisnici komuniciraju sa igrama. Korisnici mogu da snime svoju igru i podele je u novom videu.

Izveštaji poslednjih meseci sugerišu da se TikTok sprema za veliki prodor u industriju video igara. Matična kompanija ByteDance kupila je gejming studio Moonton Technology prošle godine. TikTok se udružio sa Zyngom za ekskluzivnu mobilnu igru pod nazivom Disco Loco 3D; dobrotvorna igra pod nazivom Garden of Good, preko koje igrači mogu da pokrenu donacije za Feeding America, postala je dostupna na američkoj verziji TikTok-a u junu. TikTok je ranije testirao HTML5 igre u Vijetnamu.

Pročitajte i:  TikTok navodno pravi "novi Instagram"

Druge velike tehnološke kompanije su napravile prodor u gejming industirji za mobilne uređaje, uključujući Apple, Google i, nedavno, Netflix. Zynga je, naravno, postala gigant društvenih igara uz pomoć ogromnog dometa Facebook-a, dok je Facebook prešao u industriju igrica u oblaku 2020. godine.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: