YouTube Music vam omogućava da napravite plejliste pomoću AI

YouTube  Music vam konačno omogućava da promenite omote svojih plejlista. Iako još uvek nećete moći da otpremite sopstvenu sliku, sada možete da napravite prilagođenu sliku koristeći generativnu veštačku inteligenciju.

PCPress.rs Image

Možete da kreirate umetnost generisanu veštačkom inteligencijom tako što ćete dodirnuti ikonu olovke u donjem desnom uglu naslovne slike vaše liste pesama. Zatim možete da izaberete kategoriju u koju želite da vaša slika spada, kao što su životinje, hrana i piće, boje, priroda ili putovanja.

Odatle možete da pritisnete „nasumično“ ili da izaberete između nekoliko upita, kao što je stvaranje mopsa „u stilu srednjovekovne gotičke slike“. AI će prikazati pet različitih slika koje možete izabrati. Jednom kada pritisnete „sačuvaj“, ta umetnost će postati slika koja predstavlja vašu listu pesama.

Ova funkcija je za sada dostupna samo za korisnike engleskog jezika u SAD, ali YouTube  kaže da „ostanite sa nama za širenje na druge regione i jezike širom sveta“. Ranije je YouTube  automatski kreirao sliku spajanjem umetničkih dela za prve četiri pesme na vašoj listi pesama u format nalik mreži. Ovo bi barem trebalo da vam pomogne da uhvatite osećaj svoje liste pesama čak i ako ne možete da koristite sopstvene slike.

Pročitajte i:  YouTube na udaru: Spotify dobio muzičke spotove

Pored toga, YouTube  je najavio nekoliko drugih funkcija koje dolaze u njegov servis za strimovanje muzike. To uključuje novu funkciju „brzog biranja“, koja postavlja vaš najslušaniji sadržaj na vašu početnu stranicu, omogućavajući vam da brzo uskočite u svoje omiljene melodije. YouTube  kaže da će ova funkcija stići u „narednim mesecima“.

YouTube  Music je napravio dosta promena u svojoj aplikaciji u poslednjih nekoliko meseci. Nakon što je ranije ove godine uveo mogućnost pravljenja prilagođenih radio stanica, YouTube  Music je predstavio funkciju Samples nalik TikTok-u koja vam omogućava da otkrivate novu muziku slušajući isečke pesama. Takođe je dodao odeljak za komentare svojim pesmama jer ima za cilj da se takmiči sa Spotify-om, koji je upravo zabeležio povećanje mesečno aktivnih korisnika.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,