Završen Digital Day 2012
Juče je u Domu Omladine, u Beogradu, uspešno održan Digital Day 2012, u organizaciji IAB Serbia. Stručnjaci, koji su doputovali iz različitih delova sveta specijalno ovom prilikom, prezentovali su svoja najnovija zapažanja digitalne marketinške industije i time više nego ispunili očekivanja publike, koju su takođe sačinjavali profesionalci iz ove industrije.
Prvi govornik bio je Alain Heureux, predsednik IAB Europe, koji je komentarisao onlajn advertajzing scenu u Evropi i podsetio nas da IAB ima kancelarije u 27 zemalja, odakle prikuplja informacije i plasira ih u formi rezulatata istraživanja, koji su od ključne važnosti za celu marketinšku industriju. Nakon toga je Ionel Naftanaila (takođe iz IAB Europe) pričao o unapređenju targetiranja putem OBA sistema, koji će imati “win-win” rezultat za kompanije, kao i za potrošače. Predstavnik kompanije Heineken, Gergely Toth, otkrio nam je kako se stvaraju neverovatno zanimljive reklamne kampanje za piva koje svaki dan vidimo u medijima. Jedna od najzanimljivijih bila je aplikacija putem koje muškarci naprave svoju verziju digitalne “Serenade” za devojku koja im se sviđa i na taj način je pozovu u izlazak. Iz ovoga možemo zaključiti da integrisanje onlajn kampanja sa televizijom i samim proizvodom i promotivnim dešavanjima, je od ključne važnosti. Marta Klepka iz kompanije Gemius predstavila nam je jasan presek stanja srpskog onlajn tržišta, koje radi Gemius, posebnom metodologijom. Pričala je o statistikama, onlajn medijima i korisnicima interneta, što je bilo od izuzetnog značaja za sve prisutne koji su došli na Digital Day, upravo kao predstavnici medija, agencija i kompanija koje žele da se prošire na tržištu putem onlajn advertajzinga. Ukoliko ste mislili da su sve aplikacije za mobilne telefone koje kompanije koriste u promotivne svrhe istrošene i već viđene, u suprotno bi vas uverio Matevz Klasnjek iz kompanije Celtra. Predstavnik kompanije Google, Steffen Ehrhardt nam je prikazao korisne informacije i alate kojima se možemo služiti i pomoću kojih Google uspešno posluje svih ovih godina. Fancuz makedonskog porekla, Claude Spasevski nam je predstavio kako njegova agencija posluje i praktično utiče na onlajn društvo. Najzanimljivije predavanja održao je Rupert Slade iz PhD Worldwide, koji nam je na zabavan način rekao upravo ono što smo svi očekivali i zazirali od istine – da se internet nalazi svuda oko nas i da će u budućnosti sve biti digitalizovano.
Takođe je održan Panel o stanju oglašavanja, koji je vodio direktor digital sektora kompanije Executive Group, Igor Savić, sa predstavnicima Coca Cole, Opela, Erste Banke i Beiersdorf.
„S obzirom na to da je ovo tek drugi Digital Day, možemo reći da smo više nego zadovoljni odzivom i zainteresovanošću predstavnika kompanija, medija, kao i predavača i generalno javnosti. Ovom prilikom želim svima da se zahvalim i da najavim da ćemo nastaviti da radimo u cilju informisanja javnosti Srbije o trendovima digitalnog sveta“, izjavila je Gabrijela Stjepanović, Executive (Izvršni) direktor IAB Serbia.
Za detaljan izveštaj sa lica mesta možete pogledati forum: http://ftw.rs/digital-day-2012-uzivo-sa-lica-mesta/.