Amazon i dalje vodeći na tržištu pametnih zvučnika, Google sve bliže
Strategy Analytics je objavio još jedan ažuriran izveštaj o tržištu pametnih zvučnika. Amazon je i dalje vodeći na ovom tržištu zahvaljujući 4,8 miliona isporučenih pametnih zvučnika u drugom kvartalu 2018, što je bilo dovoljno za tržišni udeo od 41%. Poređenja radi, u drugom kvartalu prošle godine Amazon je isporučio 2,9 miliona pametnih zvučnika, što je tada bilo dovoljno za vodeći tržišni udeo od čak 75,8%.
Međutim, ove godine Amazonu se sve više približava Google sa svojim proizvodima. Google je u drugom kvartalu isporučio 3,2 miliona pametnih zvučnika, i ima tržišni udeo od 27,6%, što je značajan rast u odnosu na drugi kvartal prošle godine, kada je Google isporučio 600 hiljada pametnih zvučnika i imao tržišni udeo od 16,1%.
Na trećem mestu u drugom kvartalu ove godine nalazi se kompanija Alibaba, koja je za godinu dana došla sa 0% na 7% udela, s 800 hiljada isporučenih pametnih zvučnika. Na četvrtom mestu nalazi se Apple koji je u protekloj godini uvećao svoj udeo sa 0% na 5,9%, odnosno sada je isporučio 700 hiljada pametnih zvučnika. Listu zaključuju kineske firme JD.com i Baidu.
Izvor: SEEbiz