Apple je prestao da nudi korisničku podršku za X

Apple više neće pružati korisničku podršku na X (bivši Twitter), kao što je ranije primetio MacRumors. Kada pokušate da pošaljete direktnu poruku na Apple nalog za podršku, on vas sada upućuje da posetite opštu stranicu podrške na Apple-ovoj veb lokaciji.

PCPress.rs Image

Nalog će na sličan način odgovoriti automatskim odgovorom na svaku poruku koju mu pošaljete. Nakon što je pitao nalog o problemu sa iPhone-om 15, Apple podrška je odgovorila: „Zvuči kao da imate problem sa svojim iPhone-om. Možemo da pomognemo, ali da bismo pružili najbolju podršku, želeli bismo da nastavimo ovaj razgovor na drugom kanalu podrške.” Poruka je takođe uključivala vezu do Apple-ove stranice podrške za iPhone.

Promena takođe znači da Apple podrška više neće pružati individualnu pomoć korisnicima koji označe kompaniju u objavama. Umesto da odgovori sa upitom za klijente da privatno pošalju poruku kompaniji, ona ih sada upućuje na Apple-ovu veb lokaciju za dodatnu pomoć.

U avgustu, MacRumors je izvestio da je Apple planirao da eliminiše oko 150 uloga savetnika za podršku društvenim medijima koji su pomogli klijentima na X, YouTube-u i forumima Apple Support Community. Promena je trebalo da stupi na snagu 1. oktobra, a Apple je od tada zamenio opis na svom Apple nalogu za podršku na X kako bi to odražavao. Kako je istakao MacRumors, na profilu Apple podrške je ranije stajalo da je „dostupan svaki dan da odgovori na vaša pitanja“, ali sada piše „ovde smo da pružimo savete, trikove i korisne informacije kada su vam najpotrebnije“.

Pročitajte i:  Sud EU je odbacio pokušaj TikToka da zaustavi DMA antimonopolska pravila 

Čini se da je Apple podrška takođe prestala da odgovara na pitanja kupaca u odeljcima za komentare svojih YouTube video snimaka. Međutim, MacRumors izveštava da će se pomoć korisnicima na Apple forumu podrške nastaviti „privremeno“ dok kompanija prelazi na pružanje pomoći preko telefona.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,