HTC razmišlja o novim kupovinama
Peter Chou, predsednik HTC-a, u intervjuu za Financial Times, rekao je da kompanija razmatra dalju kupovinu raznih preduzeća koja bi pomogla da postanu vodeća marka smart telefona.
Istakao je da biti tehnološki lider nije dovoljno, već da HTC želi jedinstvenu sintezu hardvera, softvera i sadržaja u svojim proizvodima. Korisnik je zainteresovan za nesvakidašnje iskustvo i to HTC nastoji da ostvari.
Tokom „borbe“ sa konkurencijom u koje spadaju Apple, Samsung i Nokia, HTC je već preuzeo znatan broj kompanija koje prodaju softver, uključujući i Saffron Digital (video striming kompanija) za 30 miliona funti, OnLive (platforma za igranje preko oblaka) za 40 miliona dolara i 10 odsto KKBox-a (tajvanski online muzički servis) za 10 miliona dolara. Prošlog meseca je za 300 miliona dolara kupio kontrolni paket akcija kompanije Beats by Dr Dre, radi poboljšanja zvuka koje proizvode HTC proizvodi.
Trenutno nemaju konkretnu ideju gde bi dalje uložili novac, ali nemaju prerasuda. Imaju dosta novca i ako neka kupovima bude imala smisla, neće se libiti da je realizuju, jer prava investicija osigurava dalji zdrav razvoj kompanije.
Gospodin Chou je još jednom podvukao da HTC ne planira kupovinu operativnog sistema. Svojevremeno je postojalo razmišljanje o HP WebOS-u, ali se od toga odustalo i nastaviće se sa linenciranjem Google Android i Microsoft Windows operativnih sistema. Iako postoji želja da se diferenciraju od konkurencije kao što su Samsung i Nokia, koristeći sopstveni OS, Chou veruje da HTC može sitnim poboljšanjima na korisničkom nivou zadržati svoju jedinstvenost. U tome najviše pomaže HTC Sense, korisnički interfejs iz matične kuće, koji umnogome olakšava korišćenje telefona.
Nekada proizvođač tuđih proizvoda, a u poslednjih četiri godine je uspeo da stvori sopstvenu marku poznatu širom sveta. Od ove nedelje je na Interbrand listi 100 najboljih svetskih marki.
Izvor: FT