Instagram dodaje ažuriranja
Instagram je najavio niz novih funkcija za svog TikTok konkurenta Reels, uključujući novi način za uređivanje video zapisa i pronalaženje sadržaja u trendu.
Najveća promena je u procesu montaže video zapisa. Korisnici će sada moći da podešavaju otpremljene video klipove, audio, nalepnice i tekstualne slojeve na istom ekranu umesto da to moraju da rade u odvojenim koracima. Fotografije koje kompanija deli pokazuju funkciju za uređivanje vremenske linije sličnu onoj u TikTok-u, koja pomaže pri poređanju audio i video klipova i čini prelaze glatkijim.
Korisnici Instagrama će takođe imati novi način da pronađu video snimke u trendu. Trendovi i izazovi koje je lako ponovo kreirati su deo onoga što je TikTok učinilo inkubatorom za virusni sadržaj, a do sada nije postojao brz način da se vidi šta je sve popularnije na Reels-u. Nova stranica Reels prikuplja hashtagove i pesme koje su u trendu na Instagramu, zajedno sa brojem video snimaka koji koriste taj određeni zvuk. Korisnici zatim mogu da sačuvaju zvuk za kasnije ili da ga direktno primene na sopstveni video.
Ažuriranje takođe uključuje alate za kreatore za analizu učinka svog sadržaja i interakciju sa obožavaocima. Novi dodatak na kontrolnoj tabli za analitiku će pokazati ukupno vreme koje je publika provela gledajući Reel, uključujući reprize, kao i prosečno vreme gledanja video snimka i obavestiće kreatora kada ih je novi pratilac pronašao kroz Reel video.
Održavanje zadovoljnih kreatora sadržaja načinom na koji zarađuju novac na platformi bio je izazov i za Instagram i za TikTok – oba su revidirala ili smanjila sredstva namenjena nagrađivanju korisnika za sadržaj visokog učinka. Jedna od alternativa za monetizaciju sadržaja su virtuelni saveti obožavalaca, a TikTok, YouTube i Instagram imaju verziju ove funkcije.
Izvor: TheVerge