ERP 2024

Instagram dodaje ažuriranja

Instagram je najavio niz novih funkcija za svog TikTok konkurenta Reels, uključujući novi način za uređivanje video zapisa i pronalaženje sadržaja u trendu.

PCPress.rs Image

Najveća promena je u procesu montaže video zapisa. Korisnici će sada moći da podešavaju otpremljene video klipove, audio, nalepnice i tekstualne slojeve na istom ekranu umesto da to moraju da rade u odvojenim koracima. Fotografije koje kompanija deli pokazuju funkciju za uređivanje vremenske linije sličnu onoj u TikTok-u, koja pomaže pri poređanju audio i video klipova i čini prelaze glatkijim.

Korisnici Instagrama će takođe imati novi način da pronađu video snimke u trendu. Trendovi i izazovi koje je lako ponovo kreirati su deo onoga što je TikTok učinilo inkubatorom za virusni sadržaj, a do sada nije postojao brz način da se vidi šta je sve popularnije na Reels-u. Nova stranica Reels prikuplja hashtagove i pesme koje su u trendu na Instagramu, zajedno sa brojem video snimaka koji koriste taj određeni zvuk. Korisnici zatim mogu da sačuvaju zvuk za kasnije ili da ga direktno primene na sopstveni video.

Pročitajte i:  Instagram će zamagliti poruke golotinje zbog bezbednosti tinejdžera

Ažuriranje takođe uključuje alate za kreatore za analizu učinka svog sadržaja i interakciju sa obožavaocima. Novi dodatak na kontrolnoj tabli za analitiku će pokazati ukupno vreme koje je publika provela gledajući Reel, uključujući reprize, kao i prosečno vreme gledanja video snimka i obavestiće kreatora kada ih je novi pratilac pronašao kroz Reel video.

Održavanje zadovoljnih kreatora sadržaja načinom na koji zarađuju novac na platformi bio je izazov i za Instagram i za TikTok – oba su revidirala ili smanjila sredstva namenjena nagrađivanju korisnika za sadržaj visokog učinka. Jedna od alternativa za monetizaciju sadržaja su virtuelni saveti obožavalaca, a TikTok, YouTube i Instagram imaju verziju ove funkcije.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: