ERP 2024

Instagram – novi interaktivni stikeri za Stories 

Instagram je najavio nekoliko novih funkcija za Stories, uključujući nove interaktivne načine za deljenje muzike, fotografija i video zapisa. 

PCPress.rs Image

Najintrigantnija nova funkcija se zove Otkrij i, kada se primeni, zamagljuje sadržaj objave priče. Jedini način na koji gledaoci mogu da vide objavu je slanje DM-a osobi koja ju je podelila. Šef Instagrama Adam Mosseri rekao je da su direktne poruke sve važniji deo platforme i da priče i DM predstavljaju većinu rasta Instagrama. Zahtevanje DM-a za gledanje sadržaja je sledeća evolucija toga – i bez sumnje će ga kreatori koristiti kao hak za angažovanje koji se nadaju da će povećati angažman svojih priča. 

Još jedna karakteristika, Okviri, stavlja Polaroid preklapanje na slike koje počinju sive. Kada korisnici protresu telefon, pojavljuje se fotografija — kao što mnogi ljudi rade sa stvarnim Polaroid slikama. Što je zabavno, jer zapravo ne bi trebalo da drmate polaroide, a sama kompanija govori ljudima da to ne rade dok se film razvija („Preporučujemo da fotografiju koja se razvija ugurate u džep ili torbu da biste je sakrili od jakog svetla“ ). Funkcija Frames je prvi put predstavljena tokom Coachella u aprilu. 

Pročitajte i:  Instagram testira oglase koji se ne mogu preskočiti

Instagram takođe dodaje funkciju šablona zasnovanu na muzici koja omogućava korisnicima da dele pesme svojim pričama koristeći upite poput „omiljena pesma na X albumu“ ili „ako biste mogli da slušate samo jednu pesmu do kraja života“. Zove se Dodaj svoju muziku, nadovezuje se na postojeći šablon za brze priče za fotografije. 

Instagram prolazi kroz promene koje imaju za cilj da povećaju originalni sadržaj korisnika. Najveća promena u tom smislu dogodila se ranije ove nedelje, kada je kompanija rekla da će ponovo objaviti ili zbirni sadržaj učiniti suštinski nevidljivim u preporukama, umesto da ga zameni originalnom verzijom posta. Važno je, međutim, da je preporučeni sadržaj sa naloga koje ne pratite više u fokusu nego ikad – nije baš utešna vest za kreatore koji su uznemireni što ne dostižu toliko pratilaca. 

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *