Računari i Galaksija

Kako baterije na mestima za punjenje mogu brže da dopune svaki EV

Nemamo dovoljno energije na dovoljno mesta da omogućimo svima da se brzo pune, ali ADS-TEC misli da baferovanje baterije to može da reši.

PCPress.rs Image

Infrastruktura za punjenje može biti važnija za kupovinu  električnih automobila nego za inovacije u samim automobilima: Imati više mesta za brže punjenje može značajno da utiče na iskustvo vozača sa električnim vozilima i njihovu percepciju. Ali stvaranje ogromne mreže obilnog brzog punjenja nije trivijalan napor, kao što mrzitelji električnih vozila vole da ističu: to je veliki građevinski projekat skoro u domenu međudržavnog sistema autoputeva koji može premašiti dostupnu snagu u mnogim oblastima, bez obzira na to koliko kabla vodite ili punjača koje povezujete na njega.

„Pitanje se zapravo ne odnosi na komunalnu infrastrukturu“, rekao je John Tuccillo, šef globalnih korporativnih i vladinih poslova za ADS-TEC Energy. „Pitanje je zaista o raspoloživoj snazi“ koja se može isporučiti preko svih tih vodova i trafostanica. Ako nije dovoljno da podrži veliki broj priključaka za brzo punjenje, tržni centri, benzinske pumpe i drugi partneri će zaglaviti pokušavajući da upare svoju sporiju tehnologiju punjenja Nivoa 2 sa sve većim očekivanjima potrošača da brzo posete hranu, a narudžbina na mreži ili samo Slurpee. Računanje na to da će vozači provesti duže na poslovima nego što je potrebno da bi se prilagodili sporijim vremenima punjenja je gubitna opklada.

ADS-TEC promiče tehnologiju koja se zove baferovanje baterija za koju kaže da može povećati snagu mreže na mestu punjenja koristeći posebne baterije instalirane u opremu za punjenje koju povezujete sa svojim automobilom. Tehnologija može brzo da napuni automobil koristeći napajanje mreže koje bi inače podržavalo samo sporije punjenje Nivoa 2, koje nikome ne pali kosu osim ako nije instalirano u njihovom domu, što je potpuno drugačiji scenario na koji se puferovanje baterije ne primenjuje.

„110 kilovata koji ulaze u punjač sa baferom radi dve stvari“, rekao je Tuccillo: „To je stvaranje skladišta ili snage unutar punjača, tako da će povećati snagu koja ide od punjača do [automobila].“ Tuccillo je rekao da ADS-TEC tehnologija upravlja oba zadatka na način koji eliminiše vreme zastoja kako bi omogućio baferu baterije da „sustigne“. U video intervjuu Brajana Kulija sa Džonom Tučilom, čujte punu viziju kako bi baferovanje baterije pretvorilo napetu mrežu u onu koja je spremna za sve EV-ove koje možemo da bacimo na njega.

Izvor: cnet

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,