Kako da rešite problem „Download Failed Network Error“ u Google Chrome-u

Da li dobijate poruku “Failed – network error” dok pokušavate da preuzmete fajl u Google Chrome-u na računaru? 

PCPress.rs Image

Rešenja postoje

Postoji više od nekoliko razloga zašto preuzimanje fajla ne uspeva. Srećom, ovaj problem je lako rešiti u vašem omiljenom veb browseru, a mi ćemo vam pokazati kako. Vaš antivirus ili firewall su možda blokirali preuzimanje fajla ili je na računaru možda došlo do manjeg kvara, zbog čega se fajl ne preuzima. Netačna konfiguracija Chrome-a takođe može dovesti do toga da browser prikaže gornju poruku o grešci.

Kako da rešite Chrome-ov problem sa preuzimanjem „Failed Network Error“.

Da biste zaobišli download problem Chrome-a, moraćete da popravite sve stavke koje potencijalno mogu da izazovu problem. Ove stavke je prilično lako popraviti, a naše metode u nastavku će vam pomoći u tome.

Proverite svoju internet vezu

Najčešći razlog zašto ne možete da preuzmete fajl pomoću Chrome-a je taj što je vaša internet veza prestala da radi. Veza je možda postala neaktivna dok je Chrome preuzimao vaš fajl, zbog čega preuzimanje nije uspelo. Da biste proverili da li je to slučaj, otvorite novi tab u browseru i pokušajte da pristupite sajtu. Ako se vaša veb lokacija ne učita, verovatno je uzrok problema vaša veza. U ovom slučaju, primenite nekoliko osnovnih rešenja, poput ponovnog pokretanja rutera i ponovnog povezivanja na vašu Wi-Fi mrežu. Ako ove metode ne reše problem, obratite se svom provajderu internet usluga i potražite pomoć.

Pročitajte i:  Google Photos dodaje postavku personalizacije na osnovu aktivnosti

Ponovo pokrenite računar

Sledeća stavka koju treba popraviti na listi je solidno ponovno pokretanje računara. Vaša mašina možda ima manju tehničku grešku, što dovodi do neuspešnog preuzimanja Chrome fajla. Jedan od načina da potencijalno rešite ove probleme je ponovno pokretanje računara. Na taj način ponovo učitavate sve funkcije vašeg računara, rešavajući mnoge manje probleme.Kada se računar ponovo pokrene, pokrenite Chrome i pokušajte da preuzmete fajl.

Sačuvajte fajl u drugom folderu ili drajvu

Jedan od razloga zašto Chrome ne uspe da preuzme vaš fajl i prikaže poruku “Failed – network error” je taj što nemate dozvolu da sačuvate fajl u izabranom folderu, ili je folder možda na prenosivom drajvu bez dobre veze. To možete da popravite tako što ćete izabrati drugi folder ili drajv u koji ćete sačuvati fajl na računaru. Ovo pomaže u rešavanju problema sa dozvolama za foldere i nestabilnošću drajva koje možda imate na vašoj mašini. Da biste to uradili, kada pokrenete preuzimanje fajla i Chrome vas pita gde da sačuvate fajl, ovog puta izaberite drugu lokaciju. Vaša fajl će se preuzeti ako su gore navedene stavke uzrok problema.

Pročitajte i:  Google testira upotrebu generative AI-a u mapama

Koristite Chrome-ov Incognitto Mode za preuzimanje fajla

Kada preuzimanje ne uspe u standardnom prozoru Chrome-a, pokušajte da preuzmete fajl pomoću anonimnog prozora browsera. Instalirane ekstenzije mogu da ometaju preuzimanje, što pomaže u verifikaciji režima bez arhiviranja. Da biste to uradili, u gornjem desnom uglu Chrome-a kliknite na tri tačke i izaberite „New Incognito Window“. U otvorenom prozoru idite na veb lokaciju i počnite preuzimanje fajla. Ako se vaš fajl uspešno preuzme u ovom prozoru, verovatno su krivci instalirane ekstenzije. Pregledajte ih tako što ćete kliknuti na tri tačke u gornjem desnom uglu Chrome-a i izabrati More Tools > Extension. 

U otvorenom prozoru isključite ekstenziju, a zatim pokušajte da preuzmete fajl. Ponavljajte ovo dok ne pronađete problematično proširenje. Zatim uklonite tu ekstenziju tako što ćete izabrati Remove. 

Ako i dalje dobijate grešku pri preuzimanju u Chrome browseru, koristite drugi browser na računaru i pogledajte da li se fajl preuzima u njemu. Ovo vam pomaže da proverite da li je problem sa Chrome-om ili računarom. Da biste to uradili, pokrenite drugi veb browser na računaru, pristupite svojoj veb lokaciji i započnite preuzimanje. Ako vaša fajl ne uspe da se preuzme u novom browseru, vaš računar ima problem. U ovom slučaju, pročitajte dalje da biste saznali više popravki. Ako se fajl dobro preuzima u drugom browseru, Chrome verovatno ima problem sa konfiguracijom. U tom slučaju, resetujte browser na fabrička podešavanja.

Pročitajte i:  Gemini će uskoro ući u vaše DM 

Privremeno isključite antivirus i  firewall

Ako ne možete da preuzmete fajl ni u jednom od svojih veb browsera, verovatno vam antivirusni ili zaštitni zid blokira pristup fajlu. Ako verujete fajlu i znate da neće naneti štetu vašem računaru, privremeno isključite antivirusnu zaštitu i zaštitni zid da biste ga preuzeli Kada preuzmete fajl, obavezno ponovo uključite i antivirus i zaštitni zid.

Vratite Chrome na fabrička podešavanja

Ako ništa drugo ne funkcioniše, vaše poslednje rešenje je da resetujete Chrome-ova podešavanja na podrazumevane vrednosti, rešavajući probleme izazvane bilo kojim pogrešno navedenim opcijama podešavanja. Kada to uradite, gubite svoja podešavanja, prečice, ekstenzije, kolačiće i druge privremene podatke o veb lokaciji. Pošto Chrome sinhronizuje vaše obeleživače, istoriju i lozinke sa vašim Google nalogom, ne gubite ove stavke. Da biste započeli resetovanje Chrome-a, u gornjem desnom uglu browsera kliknite na tri tačke i izaberite „Settings“.

Na levoj bočnoj traci kliknite na “Reset Settings”. U desnom oknu izaberite “Reset Settings to Their Original Defaults”.

U otvorenom promptu izaberite “Reset Settings” Kada završite sa resetovanjem Chrome-a, podesite ga od nule pomoću Google naloga. Zatim pokušajte da preuzmete fajl.

Izvor: Howtogeek

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,