Kampanja „Kada voziš, parkiraj telefon!“ predstavljena u Parizu
Kampanja Telekoma Srbija o bezbednoj upotrebi mobilnog telefona tokom vožnje „Kada voziš, parkiraj telefon!“ predstavljena je u Muzeju nauke i industrije u Parizu, na specijalizovanoj izložbi koja je posvećena temi rizika.
Na poziv pariskog muzeja, Telekom Srbija je svoju društveno odgovornu kampanju predstavio televizijskim spotom na interaktivnoj izložbi pod nazivom „Rizikujte, izložite se izložbi!“. Ovo je ujedno i prva društveno odgovorna kampanja koja je prešla granice zemlje, prvo putem društvenih mreža, deljenjem sadržaja u vezi sa kampanjom, a sada i u okviru izložbe te prestižne institucije.
„Uložili smo dosta truda i rada u kampanju, i to je dalo rezultate. Mnogo smo govorili o tome da je ovaj projekat iskorak u svakom smislu, ali za nas u kompaniji najveći uspeh predstavlja činjenica da su ljudi počeli da menjaju svoje loše navike tokom vožnje. Poslednje istraživanje koje smo radili u vezi sa ovom kampanjom pokazuje da je njena glavna poruka “Kada voziš, parkiraj telefon!“, uticala na čak 40 odsto ispitanika. Ponosni smo što je snaga kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon! “ prepoznata i van granica naše zemlje. Hvala našim partnerima, ali i medijima koji su odigrali značajnu ulogu u njenoj promociji“, povodom još jednog uspeha kampanje istakla je direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija, Marija Bošković.
Pariski Muzej nauke i industrije je najveći muzej u Evropi, koji godišnje poseti pet miliona ljudi. Nalazi se u parku Vilet u Parizu, stecištu nauke, tehnologije i industrije. Pored prostora za privremene i stalne izložbe, muzej sadrži i planetarijum, podmornicu i pozorište. Klasifikovan je kao javno dobro sa ciljem da promoviše opšti interes, a posebno interes mladih, za nauku, tehnologiju i kulturu.
Kampanju „Kada voziš, parkiraj telefon!“, koja je pokrenuta u novembru 2013. godine, Telekom Srbija sprovodi u saradnji sa Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije.