TrendMicro

Nakon osamdeset godina postojanja Epson redefiniše šta znači biti društveno odgovorna kompanija

Japan, nacija koja ima izuzetne prirodne lepote i bogato kulturno nasleđe, oduvek je važio za jedinstveno mesto koje na poseban način spaja tradiciju sa inovacijama koje su zaista svetskog ranga.

PCPress.rs Image

Nijedno mesto na svetu ne posvećuje toliko pažnje očuvanju nečega što postoji hiljadama godina, dok ujedno ide napred tempom koji deluje nezaustavljivo. Takav pogled na budućnost, u kojoj najbitnije mesto zapravo ima sve ono što je najvrednije, danas možda najbolje ilustruje Epson, japanska kompanija koja je nedavno proslavila 80 godina postojanja i važi za jednog od najvećih inovatora s Dalekog istoka.

Posvećenost kompanije Epson zaštiti životne sredine i svih bogatih poklona koje priroda daje budućim generacijama traje skoro pa ceo vek. Kompanija konstantno posvećuje veliku pažnju društvenim pitanjima i njihovom rešavanju i čvrsto veruje da rešenja za uštedu energije, inovacije za uštedu prostora i ultravisoka preciznost pomažu u zaštiti prirodne sredine i obogaćuju zajednicu. Ušteda energije je ključna u borbi protiv globalnog zagrevanja.

Pročitajte i:  Otkrijte sjajne novitete kompanije Epson na GRAFIMA sajmu

Međutim, brojne tehnologije troše značajne količine energije, a aktivne su u poslovnim sredinama svake sekunde. Revolucionarni asortiman štampača s tehnologijom bez zagrevanja kompanije Epson zaustavljaju ovaj trend, zahtevajući manje energije, manje zamenskih delova i tako smanjuju uticaj na životnu sredinu. Sa filozofijom efikasnih, kompaktnih, preciznih inovacija, Epson isporučuje značajniju vrednost koja obogaćuje živote i pomaže u stvaranju boljeg sveta. Izgleda da za ovu japansku kompaniju veće nije uvek bolje.

S pogledom u održivu budućnost

„Svet se suočava sa ozbiljnim problemima, među kojima su klimatske promene i pandemija COVID-19. Kako su ljudi nastojali da obogate svoje živote, fokus je stavljen na materijalno i ekonomsko bogatstvo, a želja da obogatimo samo sebe možda je izazvala mnoga teška društvena pitanja s kojima se danas suočavamo”, rekao je Yasunori Ogawa, predsednik kompanije Seiko Epson. „Verujem da treba da se krećemo napred, da obogatimo celu planetu, a ne samo sebe. Umesto samo materijalnog i ekonomskog bogaćenja, trebalo bi da se fokusiramo i na duhovno i kulturno bogatstvo”.

PCPress.rs Image

Nedavno je kompanija na najbolji mogući način demonstrirala koliko će u suštini svega što Epson radi biti misija koja vodi ka boljem, humanijem svetu. Naime, Epson je predstavio svoju novu korporativnu svrhu koja glasi: „Naša filozofija efikasne, kompaktne i precizne inovacije koja obogaćuje živote i pomaže u stvaranju boljeg sveta”.

Pročitajte i:  Epson i Usain Bolt nastavljaju partnerstvo u cilju promovisanja štampanja bez kertridža širom Evrope

Naravno, deo rešenja su svakako i svi klijenti i partneri kompanije Epson. Kompanija namerava da nastavi da sarađuje sa svima njima i u narednim godinama kako bi rešila društvene probleme, obogatila živote i stvorila bolji svet za naredne generacije.

Korisna adresa: Epson.rs

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *