Računari i Galaksija

NIS: Digitalizacija na benzinskim stanicama

Trend digitalizacije nije zaobišao ni naftni sektor, a iako se promene odnose na sve segmente biznisa, u najvećem fokusu su projekti koji su usmereni direktno na potrošače i odnose se na maloprodaju.

PCPress.rs Image

U poslednjih nekoliko godina kupovne navike potrošača su se znatno promenile. Da li ste mogli da poverujete da ćete i gorivo kupovati na samo jedan „klik”?

Kompanija NIS prva je na tržištu uvela mobilnu aplikaciju za plaćanje goriva bez ulaska u maloprodajni objekat. U ovom trenutku Drive.Go je vodeća aplikacija u svom segmentu koju je preuzelo više od 300.000 potrošača. Jedna od najbitnijih prednosti ove aplikacije jeste ušteda vremena – na točionom mestu skenira se QR kod, natoči gorivo i klikne na opciju „Plati”. Pritom, svaka platna transakcija se sprovodi u skladu sa PCI DSS standardima koji važe za najbezbednije u finansijskom globalnom sektoru.

Neke od dodatnih funkcionalnosti Drive.Go aplikacije su mape koje na osnovu trenutne lokacije vode do najbliže benzinske stanice, a dostupne su i informacije o radnom vremenu, vrstama goriva i uslugama na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama. Omogućeno je i da prilikom svake kupovine na e-mail adresu potrošača stiže fiskalni račun, a ukoliko je potreban račun za firmu, neophodno je da se sačuva PIB broj u segmentu Moja firma. Korisnici Drive.Go imaju na raspolaganju i uslugu Moj auto koja pruža mogućnost beleženja datuma isteka saobraćajne, vozačke dozvole i polise osiguranja, kao i podešavanja podsetnika za te dane.

Pročitajte i:  Fortinet sajberzaštita za industrijske kontrolne sisteme

Drive.Go aplikacija takođe omogućava povezivanje s programom lojalnosti NIS-a „Sa nama na putu”, koji je broj jedan program lojalnosti za vozače u Srbiji sa više od 850.000 aktivnih korisnika. „Sa nama na putu” ima i svoju mobilnu aplikaciju, tako da je učlanjenje u program moguće i onlajn. Prilikom svake kupovine na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama, uz „Sa nama na putu” karticu ili aplikaciju, potrošač sakuplja bonus poene i može da uštedi i do šest dinara po litru kupljenog goriva.

Mobilna aplikacija „Sa nama na putu” sadrži i dodatne interesantne funkcionalnosti, a jedna od njih je „Duž rute”, koja prikazuje NIS-ove benzinske stanice koje se nalaze između trenutne lokacije i neophodne destinacije. Putem mobilne aplikacije potrošačima je omogućen i uvid u broj sakupljenih kupona i osvojenih poklon-vaučera.

PCPress.rs Image

Kompanija NIS je na svojim benzinskim stanicama uvela i druge inovativne usluge. U saradnji s Narodnom bankom Srbije i Bankom Poštanska štedionica, nakon obavljene kupovine omogućeno je instant plaćanje računa mobilnim telefonom uz pomoć IPS QR koda, kao i plaćanje mesečnih komunalnih računa koji sadrže NBS IPS QR kod. Pored toga, prilikom plaćanja računa na kasi objekta korisnici Dina, Visa i Mastercard platne kartice mogu da podignu gotovinu do 5000 dinara. Za korisnike Dina kartice uvedeno je i odloženo plaćanje goriva, robe i usluga, kao i mogućnost plaćanja na dve jednake rate.

Pročitajte i:  Digitalno arhiviranje, papir konačno nestaje?

„Primarni cilj digitalizacije proizvoda i usluga na našim benzinskim stanicama jeste da se potrošačima olakšaju neke od svakodnevnih aktivnosti. To je naša namera da se pojednostave i olakšaju poslovni procesi, uz akcenat na zaštitu životne sredine i bezbednost zaposlenih i potrošača. Digitalizacija nam je pokazala koliko je zakoračila u svaki segment našeg života, tako da će NIS nastaviti sa konstantnim radom na unapređenju znanja i veština potrebnih za implementaciju inovacija u poslovanje”, navode u NIS-u.

nis.rs

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *