BIZIT 2022

Nova funkcija Facebook-ovih profila omogućiće korisnicima da podele svoje naloge

Odabrani korisnici će moći da isprobaju do pet profila pod jednim nalogom. Evo kako to funkcioniše.

PCPress.rs Image

Facebook testira opciju za korisnike da imaju više profila koji potiču sa jednog naloga. Trenutno, posedovanje više naloga krši standarde Facebook zajednice i može dovesti do toga da korisnici imaju ograničen nalog ili čak trajno onemogućen. Ali sa ovom novom funkcijom, grupa pilot korisnika dobija mogućnost da ima do pet profila vezanih za taj jedinstveni nalog.

 

Ideja koja stoji iza toga je da se „pomogne ljudima da prilagode svoje iskustvo na osnovu interesovanja i odnosa“, objasnio je portparol Facebook-a Leonard Lam. Na primer, jedan profil može biti samo za prijatelje i porodicu, dok drugi može da se koristi za interakciju sa javnim grupama. Svaki dodatni profil može imati svoje jedinstveno korisničko ime koje ne zahteva od korisnika da otkrije svoj pravi identitet i ima svoj jedinstveni feed. Korisnici mogu da se prebacuju između ovih profila sa samo „dva dodira“, prema Facebooku.

Pročitajte i:  Glavna izvršna direktorka odlazi iz kompanije Meta

Međutim, korisnici moraju da održavaju jedan primarni nalog sa svojim pravim imenom, koji je jedini kome je dozvoljeno da kreiraju i upravljaju stranicama ili učestvuju u Facebook Dating-u. Lam kaže da se dodatni profili i dalje pridržavaju standarda zajednice za upotrebu i ne mogu lažno predstavljati identitet korisnika ili se koristiti za lažno predstavljanje drugih ljudi. Bilo kakva kršenja će uticati na ceo nalog korisnika, a ne samo na pojedinačne stranice profila.

Ovaj test funkcije dolazi nakon lošeg izveštaja o zaradi ranije ove godine, koji je javno otkrio da se Facebook bori da privuče i zadrži korisnike, nakon što je prvi put prijavio gubitak dnevnog prosečnog broja korisnika tokom poslednjeg kvartala 2021.

Tinejdžeri posebno izbegavaju platformu, dajući prednost aplikacijama kao što je TikTok. Na drugim platformama, kao što je Instagram (koji je takođe u vlasništvu Facebook-ove matične kompanije, Meta), imati „finstas“ ili više korisničkih profila za različite namene ili publiku je dobro dokumentovan trend, posebno kod mlađih korisnika. Facebook se nada da će iskoristiti taj poziv da ponovo oživi svoju veb lokaciju.

Pročitajte i:  Facebook i Instagram će otkriti kako oglasi ciljaju korisnike

Izvor: popsci

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published.