Računari i Galaksija

OpenAI je promenio svoje planove

OpenAI već neko vreme nije obučavao svoje AI modele kao što je GPT sa plaćanjem podataka o klijentima, rekao je izvršni direktor Sem Altman za CNBC.

PCPress.rs Image

„Kupci očigledno žele da ne treniramo na njihovim podacima, pa smo promenili naše planove: nećemo to učiniti“, rekao je Altman za CNBC.

Uslovi korišćenja usluge OpenAI su tiho ažurirani 1. marta, pokazuju zapisi iz Wayback Machine show Internet arhive. „Uopšte ne treniramo ni na jednom API podacima, nismo već neko vreme“, rekao je Altman za CNBC. API-ji, ili interfejsi za programiranje aplikacija, su okviri koji omogućavaju korisnicima da se direktno priključe na OpenAI softver.

Poslovni klijenti OpenAI-a, među kojima je i Microsoft, Salesforce i Snapchat, verovatnije će iskoristiti mogućnosti OpenAI API-ja.

Ali nova OpenAI-ova privatnost i zaštita podataka proširuje se samo na kupce koji koriste API usluge kompanije. „Možemo da koristimo sadržaj iz usluga osim našeg API-ja“, beleška kompanije ažurirani Uslovi korišćenja. To može uključivati, na primer, tekst koji zaposleni unose u veoma popularni chatbot ChatGPT. Amazon je navodno nedavno upozorio zaposlene da ne dele poverljive informacije sa ChatGPT-om iz straha da bi se to moglo pojaviti u odgovorima.

Pročitajte i:  Wipro i IBM inoviraju na polju AI

Udruženje pisaca Amerike, na primer, počelo je štrajk nakon što su pregovori između Ceha i filmskih studija propali. Guild je insistirao na ograničenjima upotrebe OpenAI ChatGPT-a za generisanje ili prepisivanje skripte.

Rukovodioci su podjednako zabrinuti zbog uticaja ChatGPT-a i sličnih programa na njihovu intelektualnu svojinu. Zabavni mogul i predsednik IAC-a Barry Diller sugerisao je da bi medijske kompanije mogle da iznesu svoje probleme na sud i potencijalno tuže kompanije sa veštačkom inteligencijom zbog korišćenja kreativnog sadržaja.

Izvor: cnbc

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,