Maxi 2024

Signal-ov oglas razotkriva jezivo Facebook-ovo prikupljanje podataka

Facebook je poznat po generisanju “jezivo ličnih” oglasa iz niza korisničkih podataka koji su im dostupni, ali većina ljudi ne razume kako sistem funkcioniše. Sada je agresivna reklamna kampanja Signala rasvetlila nejasne metode nadzora ove društvene mreže.

Aplikacija Signal blokirana u Kini.

Aplikacija za razmenu poruka usredsređena na privatnost pokušala je da kupi oglase sa „više varijanti targetiranja“ na Instagramu kako bi pokazala šta matična kompanija Facebook zna o svojim korisnicima.

Kampanja je imala za cilj da razotkrije kako Facebook-ov niz usluga prikuplja korisničke informacije za personalizaciju oglasa. Oglašavači mogu da koriste ogroman raspon podataka za ciljanje publike na osnovu njihove lokacije, starosti, demografskih kategorija, interesovanja i ponašanja.

Potencijalno veliki problem

Rezultirajuć oglas može biti jezivo intiman i potencijalno štetan. Samo prošle nedelje istraživači su otkrili da je Facebook dozvolio oglašavačima da ciljaju tinejdžere zainteresovane za pušenje, kockanje i ekstremni gubitak kilograma.

Plan Signala bio je da koristi upravo alate kompanije Facebook da istakne ove prakse. „Oglas bi jednostavno prikazao neke informacije prikupljene o korisniku koje reklamna platforma koristi“, rekao je Signal u blogu.

Pročitajte i:  Facebook i Instagram povećavaju bezbednost

„Facebook-u se nije dopala ta ideja.“ Kako Signal objašnjava, Facebook je odmah onemogućio njihov nalog za oglašavanje, međutim gigant među društvenim mrežama je porekao da je nalog ugašen, ali Signal se i dalje drži optužbi. Kompanija je takođe podelila primere kako bi Facebook oglasi izgledali da su transparentni u vezi sa ciljanjem.

PCPress.rs Image

Ovo bi mogao biti samo reklamni trik dizajniran da privuče više WhatsApp korisnika na Signal, ali i dalje efikasno demaskira kako ciljanje oglasa funkcioniše.

Izvor: TNW

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,