BIZIT plus

Spajaju se Whatsapp, Instagram i Facebook Messenger!

Mark Zuckerberg planira da integriše svoje servise za poruke Whatsapp, Instagram i Facebook Messenger. Šta to tačno znači za korisnike, ali i za samu kompaniju Facebook? Da li je ovo dobra odluka?

Spajaju se Whatsapp, Instagram i Facebook Messenger!

Facebook je odlučio da spoji aplikacije za komuniciranje koje ima u svom vlasništvu. Iako će aplikacije (za sada) ostati samostalne, planira se visoki nivo integracije. To se pre svega odnosi na razmenu poruka, pa ćete tako sad moći da šaljete poruke na Facebook Messenger sa Whatsappa ili Instagrama i obrnuto.

Facebook je za BBC rekao da je to deo “dugogo procesa”, a kako stvari stoje iza cele ideje stoji lično Mark Zuckerberg. Plan, koji je prvobitno otkrio New York Times, je već u pokrenut što znači da će se prvi rezultati videti vrlo brzo. Kako se očekuje, komunikacija između aplikacija za slanje poruka biće moguća već krajem godine ili najkasnije početkom 2020-te.

Zašto Facebook spaja Whatsapp, Instagram i Messenger?

Jedno objašnjenja zašto Facebook spaja svoje servise za slanje poruka je pojednostavljivanje posla. Integracijom aplikacija bi se smanjio broj ljudi koji bi radili na ažuriranjima i uvođenju novih opcjia. Izbegla bi se trenutna situacije gde se ove aplikacije utrkuju ko će da izbaci neku novu opciju.

Pročitajte i:  WhatsApp vesti nedelje: prilagođena funkcija filtera za omiljene četove

Da podsetimo, iako su sve tri aplikacije u vlasništvu Facebooka, oni su i dalje odvojeni sistemi i Mark Zuckerberg se do sada nije mnogo mešao u njihov rad. Ipak, prve naznake da se nešto menja su se desile nedavno kada su osnivači Instagrama i Whatsappa napustili kompaniju prošle godine.

Činjenica je da bi spajanjem došlo do urušavanja nezavisnosti timova koji rade pre svega na Instagram i Whatsapp projektima kao defaktno nezavisne kompanije. I ne samo to, ove tri aplikacije su i međusobni konkurenti koji se bore za praktično istu publiku.

Spajanje bi takođe bilo korisno sa poslovne strane, jer bi se omogućilo oglašavanje na više platformi, verovatno slično kao što je sad to moguće na Facebooku i Instagramu. Sa jednom bazom podataka, Facebook bi mnogo lakše ciljao korisnike sa željenim oglasima.

Postoji i razmišljanje da je za Zuckerberga spajanje aplikacija veliki plus jer će se tako neka od njih teže odvojiti od “jata” usled potencijalnih problema sa državnim regulatornim telima. Potencijalni problemi koje donosi integracija aplikacija su glavni razlog zašto Facebook nije hteo baš da se hvali sa ovim planom. Ipak, bio je prinuđen da ipak priča o tome jer su informacije već procurile u javnost.

Pročitajte i:  Facebook phishing prevara želi vaše informacije za prijavljivanje 

Izvor: New York Times

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , , , ,