Virtuos otpušta 270 zaposlenih uprkos angažmanima na velikim gejming projektima
Virtuos, poznat po radu na remasteru The Elder Scrolls 4: Oblivion, objavio je da otpušta oko 7% svog globalnog kadra, što predstavlja oko 270 zaposlenih. Vest je prvobitno otkrio novinar i suosnivač Origamija, Gauthier Andres, a kasnije je potvrđena i zvanično od strane studija.
Ukupno otpuštenih oko 7% radne snage
Iako zapošljava više od 4.200 ljudi širom SAD-a, Evrope i Azije, Virtuos navodi da su otpuštanja usmerena ka timovima sa smanjenim obimom posla i potražnjom, kao posledica strukturnih promena u industriji video igara. Najveći broj otpuštenih dolazi iz Azije (oko 200), dok je u Evropi pogođeno oko 70 zaposlenih. Manje od 10 ljudi biće otpušteno iz Francuske, gde je smešten tim koji radi na Oblivion Remasteru.
U saopštenju, kompanija je naglasila da pogođenim zaposlenima nudi pakete otpremnina, pomoć u prelasku na nova radna mesta, kao i potencijalne pozicije unutar drugih ogranaka studija.
Virtuos je tokom protekle godine proširio svoje prisustvo kroz akvizicije studija kao što su Beyond-FX, Pipeworks i Umanaïa u Severnoj Americi, kao i Third Kind Games i Abstraction u Evropi. Time je ojačao ekspertizu u oblastima kao što su vizuelni efekti, dizajn, programiranje u Unreal Engine-u i kreativni razvoj.
Kompanija naglašava da želi da usklađuje lokaciju svojih timova sa lokacijama klijenata, posebno zbog sve iterativnijeg i kompleksnijeg pristupa u razvoju igara. Zbog toga je Azijski region najteže pogođen trenutnom reorganizacijom.
Uprkos stabilnom portfoliju koji uključuje podršku za Cyberpunk 2077, rad na Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, kao i na Dune: Awakening i Sea of Thieves, Virtuos je poslednji u nizu velikih imena koja sprovode otpuštanja. Ovaj trend oslikava trenutno nesigurnu klimu u industriji igara, u kojoj ni angažman na velikim projektima i remasterima ne garantuje sigurnost zaposlenja.
Ova vest dolazi neposredno nakon što je Microsoft početkom jula sproveo velika otpuštanja u Xbox diviziji, otkazao projekte poput Everwild, zatvorio studije kao što su The Initiative, i izazvao posledične poteškoće za partnere poput Romero Games, koji je morao da otkaže svoj aktuelni projekat.
Izvor: Engadget



