PC Press - Sve(t) je marketing

YouTube u borbi protiv lažnih strimova o izborima u SAD-u

Predsednički izbori u Sjedinjenim Američkim Državama su veoma važni, kada je u pitanju virtuelni svet, internet, društvene mreže, a među i njima jedan od najpopularnijih sajtova YouTube. Izbore 2020. godine, korisnici YouTube-a su videli kao priliku da zarade, odnosno da monetizuju svoje video snimke. Iz tog razloga, ali i previše lažnih informacija kojima su internet korisnici zatrpani ovih dana, YouTube je odlučio da blokira sve strimove uživu koji se tiču predsedničkih izbora i koriste lažne informacije.

youtube blokira strimove

Rezultati prerano dostupni, i u većini slučajeva netačni

Iako ljudi širom Sjedinjenih Američkih Država mogu da gledaju rezultate izborne noći iz različitih legitimnih izvora, YouTube kanali su naravno tu da zarade novac, a korisnici im slepo veruju. Ova društvena mreža je blokirala više naloga sa kojih su pokrenuti uživo strimovi mnogo pre nego što su se zatvorila i najranija biračka mesta, a bilo kakvi rezultati postali dostupni. Primećena je manipulacija izbornim rezultatima, a kod nekih je bila omogućena monetizacija.

YouTube je objavio na Twitteru da uklanja strimove uživo koji krše smernice zajednice. Uspostavljene su politike koje zabranjuju neželjenu poštu, obmanjivačke prakse i prevare, a posebno nadgledaju sadržaje koji se tiču izbora u predizbornom i postizbornom periodu. Da bi se sprečile dezinformacije, YouTube upućuje svoje korisnike na legitimne izvore informacija, kao i na Google-ov zvanični brojač rezultata izbora.

Izvor: Engadget

 

Facebook komentari:
SBB

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.