BIZIT 11 - prvi dan

343 radi na razvoju Halo igara od nule nakon velikih otpuštanja

343 Industries ponovo pokreće Halo razvoj između višestrukih promena koje uključuju gubitak najmanje 95 radnih mesta, uključujući direktore i ključne izvođače. Značajno je da se studio navodno prebacuje na Epic-ov Unreal Engine nakon promene liderstva i borbe sa svojom zastarelom internom platformom.

343 halo igre

Halo Infinite nije dobro prihvaćen od svog lansiranja

Pretpostavlja se da tim 343 koristi Unreal za nenajavljenu igru, nazvanu „Tatanka“. Izvorno je napravljen kao naslov u kraljevskoj bitki, ali bi mogao da evoluira u druge oblike. Dok su neki u 343 navodno zabrinuti da bi Unreal mogao da utiče na to kako se Halo oseća kada se igra, Slipspace-ovi kvarovi i tehnologija koja se teško koristi su očigledno zadržale funkcije za više igrača u Halo Infinite-u koje uključuju prošle favorite kao što su Assault i Extraction.

Mnogi otpušteni radnici su radili prototipove igara u Unreal-u umesto da proizvode nove misije za Halo Infinite. Renovirana strategija ne bi bila iznenađujuća čak ni bez otpuštanja. Iako je Infinite bio dobro prihvaćen pri lansiranju, odloženi režimi, godišnja doba, pa čak i otkazani režim podeljenog ekrana, nisu pomogli njegovoj reputaciji. 343 je takođe igrao ulogu u nekim manjim projektima Halo serije, uključujući problematične Halo: Master Chief Collection i Halo Wars 2.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,