Apple nastavlja sa uvođenjem USB-C na svojim uređajima

Apple je tiho najavio svoju sledeću generaciju Pencil koja radi sa iPad-om i sada uključuje USB-C punjenje. Promena dolazi skoro mesec dana nakon što je Apple povukao svoj Lightning punjač, što je prekretnica ka univerzalnom punjenju usred pritiska regulatora EU.

PCPress.rs Image

Izlazi Apple Pencil treće generacije

Kao i prethodni modeli, Apple Pencil treće generacije namenjen je pisanju beleški, skiciranju i obeležavanju dokumenata. Takođe podržava funkciju lebdenja, koja omogućava korisnicima da pregledaju i prelaze između različitih alata i kontrola aplikacija, kada se koriste sa iPad Pro od 12,9 inča, 12,9 inča (6. generacija) i 11 inča iPad Pro (4. generacija). Cena je 79 dolara, što je 20 dolara manje u odnosu na Apple Pencil druge generacije i 50 dolara manje od originala.

Najveća promena u najnovijem modelu dolazi u sistemu punjenja, koji je vredan pažnje ne samo zato što je kompanija godinama bila otporna na prebacivanje, već i zato što će svojim kupcima učiniti punjenje mnogo lakšim.

Na svom iPhone 15 događaju u septembru, kompanija je najavila sve svoje pametne telefone sledeće generacije, a novi AirPods Pro će biti lansirani sa USB-C punjenjem. Apple je ranije prebacio svoje iPad-e i MacBook-ove na USB-C punjenje, ali pokušaj da se konačno doda na iPhone-e došao je manje od godinu dana nakon što je Evropska unija glasala za odobravanje zakona koji zahteva pametne telefone, tablete, digitalne kamere, prenosne zvučnike i druge male uređaje da podržava USB-C punjenje do 2024. godine.

Pročitajte i:  Apple Vision Pro: Apple-ova vizija VR-a

Prvi zakon te vrste ima za cilj da smanji broj punjača i kablova sa kojima potrošači moraju da se suoče kada kupe novi uređaj i da omogući korisnicima da mešaju i usklađuju uređaje i punjače čak i ako su proizvedeni od strane različitih proizvođača. Radeći to, međutim, Apple će odustati od kontrole nad svojim ekosistemom žičanog punjenja, a prepoznavanje dobrih punjača od loših neće biti očigledno mnogim potrošačima.

Iako Apple ne otkriva svoje brojke o prodaji Pencil-a, David McKueen, direktor u ABI Research-u, procjenjuje da je oko 42 miliona komada prodato od njegovog lansiranja 2015. godine, s obzirom na to da je od tada prodato 420 miliona iPad-a (pod pretpostavkom da je 10% ili manje ovih potrošača kupilo Apple Pencil).

Izvor: CNN

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: