Blockchain je budućnost content marketinga

Blockchain tehnologija velikom brzinom preuzima različite zone poslovanja, pa uprkos nestalnosti tržišta kriptovaluta postaje rešenje za mnoge izazove sa kojima se danas suočavamo. Tako ima moć da mnoge industrije natera na brojna prilagođavanja – od bankarstva i prodaje nekretnina, do digitalnog marketinga i zdravstva.

Jedna od oblasti u okviru koje bi mogla da ima veliki uticaj je i content marketing, budući da ovaj, iako predstavlja moćnu alatku na polju oglašavanja, ima sve više problema zbog plagiranja, lažnih vesti, clickbait sadržaja, te sadržaja lošeg kvaliteta, a zbog kojih je korisnicima sve teže da veruju sadržajima koji im se plasiraju. Problem se uvećava i zbog toga što izvori u koje se ima poverenja sve češće plasiraju informacije koje nisu prethodno proverene, a blockchain tehnologija bi mogla da ponudi rešenje za sve pomenute probleme, te da promeni način na koji se do sada gledalo na content marketing.

Content marketing je iz oglasa i reklama iz štampanih medija evoluirao u blog postove, plaćene reklame, meta naslove i opise, reklamne video sadržaje, te druge online formate, pa se sve preselilo na internet i tako postalo dostupnije. Ipak, novi oblik content marketinga donosi i određene probleme, pa se jedan od vodećih ogleda u tome da se oglašivači trude da proizvedu što više sadržaja, što je dovelo do pojave velike količine materijala lošeg kvaliteta, koji su često ispraćeni netačnim informacijama. Drugi problem sa kojim se tvorci content sadržaja susreću jeste plagiranje, te se često dešava da tvorci provedu sate, dane i nedelje u kreiranju nekog sadržaja koji je obogaćen informacijama koje su proverene, da bi ga kasnije neko jednostavno kopirao i objavio kao svoj. Iako postoje načini da se utvrdi originalni tvorac sadržaja, dok se to učini šteta je obično već učinjena.

Pročitajte i:  Vrednost kriptovaluta na dan 26.4.2018.

I tu na scenu stupa blockchain tehnologija, koja bi mogla da reši sve navedene probleme, te uvede red u oblast content marketinga. Naime, blockchain je tehnologija za digitalno beleženje transakcija, koje se čuvaju kriptografski, pa jednom kada su zabeleženi, blokovi koji se nalaze u sklopu lanca ne mogu više da se menjaju. Zahvaljujući bezbednosti podataka i načinima za sigurno čuvanje, blockchain bi mogao da reši problem lažnih vesti, pa bi tako svi izvori mogli da se prate i brzo provere, zahvaljujući čemu bi se u rekordnom roku napravila razlika između tačnih i netačnih informacija. To znači da bi svi koji se na te informacije oslanjaju mogli da ih koriste bez bojazni od širenja lažnih vesti. Blockchain bi takođe mogao da reši i problem plagiranja, a zahvaljujući detaljnim informacijama o sačuvanim blokovima, koje naknadno nije moguće menjati ili obrisati. Tako autori ne bi morali da troše vreme na beskrajne rasprave oko autorskih prava, budući da bi blockchain mogao da prikazuje istoriju originalnog procesa rada, te posluži kao dokaz pri uklanjanju duplih sadržaja.

Pročitajte i:  Na Islandu ukradeno na stotine servera za rudarenje Bitkoina

Iako je još uvek relativno nova, blockchain tehnologija počinje da menja mnoge industrije, te ni content marketing nije izuzetak. Tako mnogi stručnjaci očekuju da će blockchain tehnologija, kada bude postala opšte prihvaćena, početi da bude neizostavni deo content marketinga.

*Više o temama kojima bi trebalo da se pozabave svi koji se bave marketingom moći ćete da saznate na BIZIT seminaru Sve(t) je marketing koji organizujemo 6. juna u Klubu poslanika u Beogradu. Prijavite se na vreme kako biste ostvarili popuste.

Izvor: Influencive

Facebook komentari:
Kaspersky Lab
Tagovi: , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *