Google Search testira oznaku potvrđenih biznisa
Google pretraga oduvek je imala jedan ozbiljan nedostatak — ako niste pažljivi, lako je kliknuti na lažni sajt koji oponaša pravu kompaniju. Sada kompanija izgleda testira dugo očekivano rešenje: plave verifikacione oznake koje pokazuju da je određena kompanija legitimna.
Oznake nisu vidljive svim korisnicima
Prema izveštaju The Verge-a, oznake su počele da se pojavljuju pored zvaničnih linkova za korporacije kao što su Microsoft, Meta, Apple i Amazon. Međutim, ove oznake nisu vidljive svim korisnicima, a Google je potvrdio da je funkcija još uvek u fazi testiranja.
„Redovno eksperimentišemo sa funkcijama koje pomažu kupcima da identifikuju pouzdane kompanije na internetu, i trenutno izvodimo mali eksperiment prikazivanja oznaka pored određenih kompanija na Google-u,” rekao je portparol Google-a za The Verge.
Ako se zadržite pokazivačem miša iznad oznake, pojavljuje se poruka koja kaže: „Ova ikonica se prikazuje jer Google-ovi signali sugerišu da je ova kompanija zaista ona za koju se predstavlja. Google ne može garantovati pouzdanost ove kompanije ili njenih proizvoda.”
Implementacija izgleda da se zasniva na Google-ovoj funkciji Brand Indicators for Message Identification (BIMI). Ova funkcija se prvi put pojavila za Gmail, dodajući verifikovane logotipe za e-poruke kompanija koje učestvuju. Implementacija u Google pretrazi je drugačija, ali može koristiti istu bazu podataka organizacija.
Izvor: Engadget