BIZIT 11 - prvi dan

HP:Nov softer za upravljanje poslovnim uslugama

PCPress.rs ImageKompanija HP je najavila novu verziju svog softverskog paketa HP Business Service Management (BSM). Novo rešenje omogućava korisnicima da na lak način upravljaju aplikacija koje koriste na različite načine: iz virtuelizovanih okruženja, sa lokalnih servera, iz privatnih ili javnih “cloud computing” sistema, po sistemu softver kao usluga, ili sa izmeštenih lokacija. Pojednostavljivanjem i automatizovanjem upravljanja aplikacijama organizacije mogu uštedeti sredstva koja potom mogu investirati u inoviranje.

Šta HP BSM 9.0 donosi?

— Automatizovan rad – značajno snižava troškove otklanjanja problematičnih situacija i zahvaljujući automatizovanom otkrivanju događaja skraćuje vreme popravke sistema.
— Priprema za rad u virtuelizovanim i “cloud computing” okruženjima – smanjuje rizike jer obezbeđuje bezbedno upravljanje “cloud computing” resursima i uslugama. HP obezbeđuje i virtuelizaciju na svim nivoima IT sistema, od transakcionog, preko aplikativnog i serverskog, do umrežavanja.
— Integrisan pregled – olakšava korisnicima da upravljaju svim poslovnim uslugama bez obzira na to da li ih koriste sa servera u preduzeću, iz privatnog ili javnog “cloud computing” okruženja, po sistemu softver kao usluga ili sa izmeštene lokacije.
— Zajednički rad – postaje efikasniji zahvaljujući integrisanom pregledu svih aspekata upravljanja tekućim poslovima. Svaki zaposleni u IT odeljenju na više načina, uključujući mobilne uređaje, dobija informacije vezane za njegov deo posla što vodi bržem rešavanju problema.
— Pružanje usluga tokom rada – donosi bolju analizu uticaja usluga i skraćuje vreme rešavanja problema. Za razliku od uobičajenih rešenja koja koriste ručno napravljene baze za upravljanje konfiguracijom sistema, HP BSM 9.0 korisnicima daje automatizovan model pružanja usluga tokom rada koji se integriše sa sistemom HP Configuration Management. Model koji se neprestano unapređuje garantuje da će IT odeljenje razumeti trenutno stanje IT sistema, što je od suštinskog značaja za upravljanje virtuelizovanim i “cloud computing” uslugama.

Pročitajte i:  HP nastavlja da traži odštetu od Majka Linča

Novi HP BSM 9.0 softver

— HP Business Availability Center 9.0 (BAC) predstavlja integrisano okruženje za praćenje i dijagnostifikovanje rada aplikacija. Model pružanja usluga tokom rada olakšava upravljanje performansama aplikacija kroz BAC.
— HP BAC Anywhere je usluga koja je proširena tako da se odnosi i na okruženja na lokaciji korisnika, a ne samo na upotrebu softvera kao usluge. Preduzeća mogu sa jednog mesta pratiti eksterne Web aplikacije u bilo koje doba, sa bilo koje lokacije u svetu, čak i izvan korporativnog firewall sistema.
— HP Operations Manager i 9.0 unapređuje performanse IT usluga primenom pametnih dodataka koji automatski otkrivaju promene u aplikacijama, kao i u fizičkoj i virtuelnoj infrastrukturi. HP OMi sve promene, kao i podatke o nastalim događajima, unosi u model pružanja usluga tokom rada.
— HP Network Management Center 9.0 daje organizacijama bolju mrežnu vidljivost radi povezivanja sa virtuelnim serverima, fizičkim mrežama i javnim cloud computing uslugama. HP NMC 9.0 omogućava da se s jednog mesta upravlja greškama, dostupnošću i performansama.
“Inoviranje korišćenjem novih tehnologija omogućava organizacijama da steknu mnoge prednosti, ali unosi i novu kompleksnost na koju se mora obratiti pažnja”, rekao je Erik Frieberg, potpredsednik za optimizaciju poslovnih tehnologija u HP-ovoj grupi za softver i rešenja. “HP BSM rešenja korisnicima pružaju jednostavno, integrisano i automatizovano tehnološko okruženje.”

Pročitajte i:  HP nastavlja da traži odštetu od Majka Linča

Izvor: HP

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , ,