BIZIT Seminar

Intelisale razvio platformu prema potrebama korisnika

Omnichannel platformu kompanije Intelisale, trenutno koristi preko 5.000 korisnika u 12 zemalja, i kroz nju se godišnje realizuje više od milion transakcija. Iako su korisnici različiti, rezultati su im isti – veća produktivnost prodavaca, viši prodajni ciljevi, a manji troškovi.

PCPress.rs Image

Srpska IT kompanija Intelisale razvila je omnichannel platformu za unapređenje prodaje koja kompanijama omogućava da digitalizuju poslovanje, znatno povećaju prihode, ali i produktivnost zaposlenih.

Kroz Intelisale omnichannel platformu godišnje se realizuje više od milion transakcija. Trenutno je za unapređenje terenske, telefonske ili e-commerce prodaje koristi više od 5.000 korisnika u 12 zemalja.

S fleksibilošću i podesivošću platforme mogu da se reše problemi prodaje u bilo kom trenutku, na bilo kom kanalu

Kako kaže Marko Popić, Product Manager u Intelisale-u, platforma je jednostavna i za integraciju i za korišćenje, a na korisniku je da odluči želi li da koristi celu platformu ili samo neku od njenih funkcionalnosti.

– Jedna od najvećih prednosti naše platforme jeste to što korisnici ne moraju da je koriste celu, već mogu da izaberu neku od njenih funkcionalnosti koja im je u tom momentu najpotrebnija, a kasnije mogu da uvode druge ili možemo zajednički da razvijamo nove. Mi smo do sada razvili rešenja za terensku, telefonsku i online prodaju, merchandising i retail rešenje, kao i rešenja za planiranje i optimizaciju ruta i poziva. I svako od tih rešenja razvijali smo na osnovu specifičnih potreba naših klijenata.

Kako je i kada razvoj platforme počeo?

Intelisale priča krenula je pre tačno osam godina, u martu 2015. Prvo smo razvili mobilnu aplikaciju za prodavce na terenu, koja je bila odgovor na njihove stvarne potrebe. Možda zvuči neverovatno, ali tada, pre samo osam godina, radni dan komercijaliste bio je nezamisliv bez papira, kataloga i odlaska u firmu na kraju svakog radnog dana.

Pročitajte i:  Huawei se i dalje dobro prodaje u Kini

Da bi optimizovali svoj radni dan, povećali produktivnost i profit kompanije, bilo je potrebno da se za prodavce na terenu razvije rešenje koji će im omogućiti da imaju sve informacije o svim proizvodima i kupcima na jednom mestu, rešenje koji će im omogućiti da sve što rade zabeleže i da sve informacije koje imaju podele sa ostatkom organizacije. I mi smo za njih to i razvili.

PCPress.rs Image
Marko Popić, Product Manager, Intelisale

Nakon toga, vrlo brzo počeli smo da radimo i na Web aplikaciji, na zahtev klijenta. Jer, kada su ljudi koji rade telefonsku prodaju videli koje su sve informacije komercijalistima na terenu dostupne, rekli su da bi i njima značilo da imaju takvu aplikaciju, ali na računaru. I onda smo mi uradili i Web aplikaciju koja je namenjena ne samo ljudima koji rade telefonsku prodaju već svim zaposlenima. Recimo, top-menadžment zahvaljujući našoj platformi može da prati u realnom vremenu različite izveštaje. To je bila prva faza razvoja naše platforme.

Šta je osnova vašeg rešenja za terensku i telefonsku prodaju?

Informacije. Prodavac, bilo na terenu ili putem telefona, u svakom trenutku ima sve podatke i kompletnu analitiku o svakom kupcu, na jednom mestu. Pored podataka, prodavac ima i predloge proizvoda koje može da preporuči baš tom kupcu kod kojeg se trenutno nalazi ili s kojim trenutno razgovora.

Prodavcima su dostupni i različiti tipski izveštaji, zahvaljujući kojima može da shvati šta se dešava s kupcem i da se adekvatno pripremi za sastanak s njim.

Pročitajte i:  Nintendo Switch postao treća najprodavanija konzola svih vremena

Vi imate i e-commerce rešenja. Da li su i ona razvijena u skladu s potrebama vaših klijenata?

Da, kada se pojavila potreba za online prodajom, prvo su naši klijenti radili istraživanje kod svojih kupaca i pitali su ih: „Kada biste vi kupovali preko Interneta, šta bi vama bilo značajno, na koji način biste želeli da se snabdevate?” A onda smo mi na osnovu sugestija i odgovora klijentovih kupaca krenuli paralelno da razvijamo i e-shop i e-procurement.

E-shop je više usmeren ka fizičkim licima za razliku od e-procurement-a, koji je usmeren na pravna lica. Načini na koji kupuju fizička i pravna lica se razlikuju. Fizička lica kupuju – istražuju i kupe jedan ili dva proizvoda, dok se pravna lica snabdevaju – žele svoje zalihe da obnove brzo i jednostavno.

Svako rešenje razvijali smo na osnovu specifičnih potreba naših klijenata

Mogućnost ovakvog načina kupovine i snabdevanja pomogao je i našim klijentima, jer su na taj način mogli da rasterete direktnu prodaju na terenu i preko telefona.

Nakon toga, Intelisale je razvio prvi srpski „product management system“?

Tako je, to smo uobličili u proizvod koji smo nazvali Streams. Za nas jako značajan kada pričamo o platformi, jer je jedinstveno mesto za upravljanje podacima o svim proizvodima. Kada se ukazala potreba kod naših klijenta da imaju to centralno mesto sa svim podacima o proizvodima, mi smo se, u dogovoru s klijentima, upustili u razvoj. Streams je centralno mesto sistema na koje stižu svi podaci o proizvodima i gde se oni obogaćuju u skladu s kanalom prodaje i krajnjim korisnikom. Jer nisu isti podaci potrebni prodavcu koji je prošao obuku i osobi koja kupuje na e-shop-u koja je laik ili pravnom licu koje stalno kupuje.

Pročitajte i:  Sony prodao više od 30 miliona PlayStation 5 konzola

Naš Streams je od početka razvijan u skladu s potrebama klijenata, a mi ga i dalje razvijamo.

Da li su na vašoj platformi objedinjeni i svi kanali komunikacije?

Kada smo objedinili sve kanale prodaje, shvatili smo da nam fali komunikacioni deo i ušli smo u partnerstvo sa Infobip-om, čije rešenje omogućava klijentima i partnerima da prevaziđu kompleksnost komunikacije sa svojim kupcima, da razvijaju firmu i da unaprede lojalnost korisnika na brz, bezbedan i pouzdan način. Platforma omogućava jednostavne i odgovarajuće interakcije s korisnicima kroz one kanale koje korisnici žele.

Na koji način planirate da unapredite Intelisale platformu u ovoj godini?

Razvijamo rešenje koje prati ponašanje kupaca u prodavnici. Recimo, ako se kupac duže vreme nalazi u nekom delu prodavnice, najbliži prodavac dobija obaveštenje putem notifikacije i zadatak da se za tog kupca pobrine.

Želimo da da postanemo vodeća platforma u regionu za omnichannel trgovinu.

Šta je po vašem mišljenju najveća snaga Intelisale platforme?

Snaga i fleksibilnost. I to je najbolje pokazala pandemija, kada nam je nekoliko klijenata tražilo da brzo nađemo rešenje za prodavce na terenu i omogućimo im da na tabletu mogu da beleže sve ono što rade putem telefona. I mi smo to klijentima u roku od tri dana omogućili, zahvaljujući fleksibilnosti modula za telefonsku prodaju koji smo razvili.

S fleksibilnošću i podesivošću platforme mogu da se reše problemi prodaje u bilo kom trenutku, na bilo kom kanalu.

Korisna adresa: Intelisale.com

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *